• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4
در مجمع بسیجیان شهرستان همدان؛

مسائل مهم شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

  • کد خبر : 204850
  • 29 آبان 1402 - 18:08
مسائل مهم شهرستان مورد بررسی قرار گرفت
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: شجره طیبه بسیج و مجمع بسیجیان در جهت مسئله‌یابی و حل مسائل مهم و حیاتی شهرستان فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان؛ ابراهیم بختیاری پیش از ظهر امروز در مجمع بسیجیان همدان با عرض تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان شهرستان همدان اظهار داشت: همزمان با آغازین روز از هفته بسیج که بنام بسیج، جهاد و خدمت نام گرفته است، امروز دوازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان همدان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش دستاورد ۶ کارگروه مجمع بسیجیان مورد بررسی قرا می‌گیرد، عنوان کرد: کارگروه‌های اقتصاد و فناوری، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد و زیربنایی از جمله کارگروه‌های مجمع بسیجیان شهرستان بوده که مورد بررسی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: این کارگروه‌ها در طول سال، نظام مسائل شهرستان را احصاء کرده و از بین آنها چند طرح را آماده کرده که هرکدام از کارگروه‌ها یک طرح جهت ارائه در مجمع تصویب می‌شود.

بختیاری ادامه داد: امروز چند طرح در این مجمع ارائه شد که با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرائی برای بررسی و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف این مجمع کمک به حل مسائل شهرستان در حوزه‌های مختلف با این ۶ محور است، اذعان داشت: یکی از کارگروه‌ها موضوع فرزندآوری را مطرح کردند، باتوجه به آن بررسی نظام سلطه و رسانه‌های معاند با پمپاژ اخبار دروغ سعی بر ترویج خانواده‌های تک‌فرزندی کرده انجام شده که این موضوع را احصاء و مطرح کردیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: کارگروه فناوری و اطلاعات یکی دیگر از این کارگروه‌هاست که مهارت در آموزش‌های مسئله‌محور در شهرستان همدان را مورد بررسی قرار داده است.

بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: این شجره طیبه و مجمع بسیجیان در جهت مسئله‌یابی و حل مسائل مهم و حیاتی شهرستان فعالیت می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرائی می‌خواهیم که در انجام این طرح‌ها مساعدت لازم را بکنند.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204850
  • دیدگاه‌ها برای مسائل مهم شهرستان مورد بررسی قرار گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.