• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

امکان تحقق صد درصدی «جهش تولید»/ مسائل اقتصادی را باید به مردم دارای قابلیت سپرد

  • کد خبر : 55753
  • 04 فروردین 1399 - 9:24
امکان تحقق صد درصدی «جهش تولید»/ مسائل اقتصادی را باید به مردم دارای قابلیت سپرد

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه باید مسائل اقتصادی کشور را به مردم دارای قابلیت و توان برای انجام امور و فعالیت های اقتصادی سپرد، گفت: ورود نخبگان و دانشگاهیان در مسائل اقتصادی کشور امروز ضرورت دارد. معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص شعار سال (جهش تولید) […]

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه باید مسائل اقتصادی کشور را به مردم دارای قابلیت و توان برای انجام امور و فعالیت های اقتصادی سپرد، گفت: ورود نخبگان و دانشگاهیان در مسائل اقتصادی کشور امروز ضرورت دارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص شعار سال (جهش تولید) و راهکارهای تحقق آن اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر سال با روش منطقی و معقول مسیر حرکت و اولویت کشور را مشخص می کند و مباحث اقتصادی را به عنوان محور و اولویت اول کشور می دانند.

وی با بیان اینکه امروز اولویت اصلی کشور به فرموده مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی کشور است، افزود: برای رسیدن به جهش اقتصادی ظرفیت ها و بسترهای اقتصادی را کاملاً باید شناسایی کرد و باید از نخبگان و دانشگاهیان در این عرصه استفاده کرد.

آزادبخت ادامه داد: باید به علوم روز و پیش برنده متکی باشیم و در این راستا برای رسیدن به اندوخته های علمی از بستر و ظرفیت اقتصادی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید اقتصاد را به مردم دارای اهلیت سپرد، بیان کرد: در شرایط کنونی برای تحقق شعار سال ورود دانشگاهیان و نخبگان با پشتیبانی دولت در مسائل اقتصادی کشور  بسیار ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان با اشاره به اینکه با بسترسازی دولت و ارگان های مختلف باید کاری کرد که افراد توانمند و با استعداد با خاطری آسوده وارد عرصه اقتصادی شوند تاکید کرد: باید بانک ها نیز به وظیفه خطیر خود عمل کنند و در روان سازی امور کمک بیشتری در سال جدید برای تحقق شعار سال داشته باشند.

آزادبخت اضافه کرد: باید در سال جاری ارگان های اجتماعی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و… نیز به شکلی ورود کنند که مشوق سرمایه گذار باشند، تصریح کرد: امیدواریم در سال جهش تولید برای ایجاد جهش اقتصادی و سرمایه گذاری در حد اعلی، سرمایه گذاری با محوریت مردم را در برنامه داشته باشیم.

وی در پاسخ این سوال که در شرایط تحریم امروز امکان تحقق شعار سال وجود دارد یا نه بیان کرد: به صورت صد درصدی این شعار قابلیت عملی شدن را دارد چراکه تجربه ثابت کرده که در دل تحریم ها فرصت های خوبی است که می تواند ما را کمک کند که روی پای خود بایستیم و در همین سایه تحریم دشمن همیشه توانمندی خود را افزایش داده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان در خصوص تحقق شعار سال گذشته رونق تولید نیز گفت: سال گذشته ما از همه ظرفیت های استان، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس برای تحقق این شعار بهره بردیم که حاصل آن کسب ۴۰۰ میلیارد تومان سهمیه عمرانی استان بود.

آزادبخت ادامه داد: از کانال هماهنگی و تعامل خوب با نمایندگان مجلس توانستیم از بودجه مرکزی ۶ هزار میلیارد تومان را برای پروژه های ملی استان جذب کنیم.

وی گفت: سال گذشته برنامه سه ساله توسعه استان نوشته شد و همین کار یکی از راه های جهش اقتصادی در سال ۹۹ در استان خواهد شد و نشان می دهد که رونق اقتصادی در استان جدی گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55753
  • دیدگاه‌ها برای امکان تحقق صد درصدی «جهش تولید»/ مسائل اقتصادی را باید به مردم دارای قابلیت سپرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.