• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

مسئولین، شاخص‌های تبیین انقلاب و مسیر ولایت را بیشتر مرور کنند

  • کد خبر : 185431
  • 10 خرداد 1402 - 9:06
مسئولین، شاخص‌های  تبیین انقلاب و مسیر ولایت را بیشتر مرور کنند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهاد تبیین باید به راهی که امام رفتند و در ادامه رهبر معظم انقلاب خیلی دقیق، سنجیده و حکیمانه طی کرده اند بیشتر پرداخته شود. به گزارش عصر همدان؛ احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار ما، با عرض گرامیداشت یاد و خاطره شهدا […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهاد تبیین باید به راهی که امام رفتند و در ادامه رهبر معظم انقلاب خیلی دقیق، سنجیده و حکیمانه طی کرده اند بیشتر پرداخته شود.

به گزارش عصر همدان؛ احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار ما، با عرض گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان در آستانه رحلت این امام بزرگوار، عنوان کرد: آرزوی توفیق و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، که در سی و چهار سال گذشته سکان داری  کشتی انقلاب را با وجود تمام بحران ها  در این مسیر پر تلاطم و طوفانی  با موفقیت به مقصد، که همان ظهور حضرت ولیعصر (عج) است نزدیک می کند را دارم.

وی افزود:  مکتب امام خمینی(ره) ، هر روز درخشان تر شده ، ابعاد انقلاب و ویژگی های انقلاب اسلامی  در دنیا اشکارتر میشود،  و این شکوفایی نیاز به پردازش دارد همانگونه که مقام معظم رهبری هر ساله در روز سالگرد این امام همام  به گوشه ای از این ویژگی ها می پردازد.

فلاحی با تاکید بر اینکه، ویژگی های امام باید در جامعه نمایان و روشن شود، عنوان کرد: در مرحله اول لازم است که ویژگی های امام و انقلاب او در جامعه روشن تر شده و بیشتر جا بیافتد چراکه اگر مردم ویژگی های حضرت امام (ره) و اهداف  او را درست درک کنند قطعا دلداه انقلاب اسلامی شده و توطئه های دشمنان نمیتواند کاری از پیش ببرد.

وی تصریح کرد: امروزه هجمه های سنگینی از سوی منافقین و ضد انقلاب ها با هدایت و کمک اسکتبار جهانی بر علیه  انقلاب اسلامی وارد شده که راهکار مقابله با آنها، جهاد تبیین ویژگی های اندیشه امام است تا مردم واقعیت ها را درست درک کنند، اما متاسفانه بدلیل مشکلات گوناگون در این مسیر،  در جهت جهاد تبیین کم کار شده است که بنظر می رسد از کنارش به سادگی رد شده ایم، بنابراین می طلبد در مناسبت ها و رحلت امام  به این ابعاد بیشتر پرداخته شود.

فلاحی اذعان داشت: در مرحله دوم جهاد تبیین باید به راهی که امام رفتند  و در ادامه رهبر معظم انقلاب خیلی دقیق، سنجیده و حکیمانه طی کرده اند بیشتر پرداخته شود.

 

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185431
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین، شاخص‌های تبیین انقلاب و مسیر ولایت را بیشتر مرور کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.