• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

مسئولان استانی در راستای تغییر الگوی کشت اقدام کنند/توجه به راه‌های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ جزو اولویت‌های سفر

  • کد خبر : 159617
  • 06 مرداد 1401 - 7:10
مسئولان استانی در راستای تغییر الگوی کشت اقدام کنند/توجه به راه‌های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ جزو اولویت‌های سفر

آیت الله رئیسی در جریان سفر به استان همدان، ضمن حضور و دیدار با اقشار مختلف مردم کبودراهنگ، گفت: به خواست مردم عزیز ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان و نظامِ سلطه در دستور کار قرار دادیم و به هیچ عنوان از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد. به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله رئیسی، رئیس جمهور […]

آیت الله رئیسی در جریان سفر به استان همدان، ضمن حضور و دیدار با اقشار مختلف مردم کبودراهنگ، گفت: به خواست مردم عزیز ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان و نظامِ سلطه در دستور کار قرار دادیم و به هیچ عنوان از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در جریان سفر به استان همدان، ضمن حضور و دیدار با اقشار مختلف مردم کبودراهنگ، گفت: با حضور مردم متدین هر اقدامی در کشور انجام شود تولید قدرت در کشور می‌کند.

وی افزود: مواردی از مشکلات این منطقه به بنده گزارش شده و باید کشاورزی در این شهرستان رونق یابد و مشکل آب وجود دارد.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم، با مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در حل مشکل آب استان مشارکت داشته باشند. مسئولان استانی در راستای تغییر لگوی کشت اقدام کنند.

رئیسی اظهار کرد: مسئله اوقاف و اراضی وقفی هم مورد توجه است و اراضی وقفی مسائل خود را دارد و از سازمان اوقاف می‌خواهم، سریع کارگروهی را فعال و این مسئله را با ارائه راهکارهایی حل کند.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: استاندارد همدان با پیگیری و هماهنگی با راه و شهرسازی مشکلات مربوط به این حوزه را برطرف کرده و همچنان با کار انقلابی حداکثر در مدت دو ماه وضعیت و شرایطی مناسبی را برای مردم ایجاد کرد.

وی یکی از رنج‌های مردم شهرستان کبودرآهنگ را مشکل راه‌های مواصلاتی دانست و افزود: راه‌های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ، جزو اولویت سفر دولت است و در شورای اداری بعد از ظهر آن را مطرح خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: اولویت‌های استان شناسایی و راهکارها نیز مشخص شده‌اند، امیدواریم مصوبات سفر امروز بخشی از مشکلات را کاهش دهد.

وی گفت: توجه به دغدغه کار، ایجاد اشتغال و رنجی که نیروی تحصیل کرده از فقدان کار دارد مد نظر است. برای ایجاد اشتعال روستایی اعتبار اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159617
  • دیدگاه‌ها برای مسئولان استانی در راستای تغییر الگوی کشت اقدام کنند/توجه به راه‌های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ جزو اولویت‌های سفر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.