• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

مردم همدان در دهه چهارم انقلاب توطئه استکبار را خنثی کردند

  • کد خبر : 34164
  • 07 آذر 1398 - 9:10
مردم  همدان در دهه چهارم انقلاب توطئه استکبار را خنثی کردند

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب مردم همدان در عرصه‌های مختلف انقلاب توطئه استکبار را خنثی کردند گفت: مردم همدان در تحمل فشار اقتصادی صبر و نجابت خود را به نمایش گذاشتند و با حضور سیاسی و غیرت دینی دشمن را ناامید کردند. به گزارش عصر همدان؛ […]

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب مردم همدان در عرصه‌های مختلف انقلاب توطئه استکبار را خنثی کردند گفت: مردم همدان در تحمل فشار اقتصادی صبر و نجابت خود را به نمایش گذاشتند و با حضور سیاسی و غیرت دینی دشمن را ناامید کردند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی در «گردهمایی ۱۰ هزار نفری لشکر انقلاب»، ضمن خوش آمد گویی به سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همدان شهر عارفان و عالمان است و در دوران اسلامی مرکز شکوفایی تمدن اسلامی محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه از این شهر تعداد بی‌شماری دانشمند برجسته همچون بوعلی سینا، باباطاهر و… برخاستند گفت: از نقش‌آفرینی مردم همدان در تاریخ معاصر، اوایل انقلاب، دوران انقلاب اسلامی و دوران سید جمال‌الدین اسدآبادی در دنیا به عظمت یاد می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: شهر همدان و استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش پشتیبانی کننده داشت و  در جنگ تحمیلی آسیب‌های بسیاری دید و ۳۰۰ حمله هوایی توسط رژیم بعث به همدان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مردم همدان با جان، مال، غیرت دینی و با حضور سیاسی در برابر تهاجم دشمن ایستادند ‌تصریح کرد: لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع)٬ بسیج و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس با بیش از ۸ هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و یک‌هزار آزاده نقش داشته است.

سردار مجیدی افزود: در دهه چهارم انقلاب مردم همدان در عرصه‌های مختلف انقلاب، خنثی سازی توطئه استکبار و تحمل فشار اقتصادی صبر و نجابت خود را به نمایش گذاشتند و دشمن را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه در استان هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و نظامی وجود دارد خاطرنشان کرد: در تحقق عدالت و پیشرفت، گام‌های موثری برداشته‌ایم و در انجام ۴۰ هزار پروژه اجرای یک‌هزار و ۴۰ پروژه را انتخاب کردیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و فضای آموزشی، ورزشی، مرمت مدارس، انتقال آب شرب و کشاورزی، منبع ذخیره آب، لایروبی قنوات و گلزار شهدا از جمله این پروژه‌ها بوده که با موفقیت اجرا شد.

وی با اشاره ه به وقوع سیل در ابتدای سال جاری در کشور بیان کرد: ابتدای امسال در شهرستان گمیشان حضور داشتیم و ۴۰ روز این منطقه را پشتیبانی کردیم؛ ابتدای سال ۵۰۰ پروژه بر عهده ما بود که ۲۳۳ مورد مرمت و ۱۸۷ مورد احداث پروژه داشتیم که ۵۰ درصد انجام شده و تا پایان آذر ماه نیز ۵۰ درصد به اتمام می‌رسد.

سردار مجیدی با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان یادآور شد: یک‌هزار جهیزیه با همکاری بهزیستی و کمیته امداد در آخرین روز هفته بسیج به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با اشاره ه به راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه اظهار کرد: راه‌اندازی ۵۹۷ صندوق قرض الحسنه سهم استان بود که در راستای ایجاد اشتغال، ۹۷ درصد آن انجام شده است.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34164
  • دیدگاه‌ها برای مردم همدان در دهه چهارم انقلاب توطئه استکبار را خنثی کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.