• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1

مردم به دلیل عملکرد نمایندگان دید خوبی نسبت به مجلس و وکلای خود ندارند

  • کد خبر : 49313
  • 28 بهمن 1398 - 9:05
مردم به دلیل عملکرد نمایندگان دید خوبی نسبت به مجلس و وکلای خود ندارند

ابوالفضل دهله ای یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه روش ارتباط حضوری با مردم منطقه، ارتباط مجازی و استفاده از ۱۰۰ نفر از نخبگان را در دستور کار خود قرار می دهم، گفت: با توجه به عملکرد نمایندگان در دوره های مجلس مردم دید خوبی نسبت به مجلس و وکلای […]

ابوالفضل دهله ای یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه روش ارتباط حضوری با مردم منطقه، ارتباط مجازی و استفاده از ۱۰۰ نفر از نخبگان را در دستور کار خود قرار می دهم، گفت: با توجه به عملکرد نمایندگان در دوره های مجلس مردم دید خوبی نسبت به مجلس و وکلای ندارند.

 گزارش عصر همدان؛ ابوالفضل دهله ای یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، متواد ۱۳۵۰ در لالجین و دارای کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی است.

مهمترین سمت هایی که وی در سالهای گذشته داشته عضویت در یک دوره از شورای شهر لالجین، شهردار لالجین، بخشدار لالجین و بازرس ادارات ، بانک ها و دستگاه های اجرایی در دفتر بازرسی و مهندس ارشد راه و ساختمان در شرکت گار استان همدان و غرب کشور می باشد.

وی با حضور در دفتر با شرکت در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. پاسخ وی به سوالات به طور مشروح آورده شده است که می خوانیم.

عصر همدان: با توجه به کم بودن منابع آب زیر زمینی، آینده کشاورزی و اقتصادی شهرستان را به چه صورتی می بینید و پیشنهادتان چیست؟

دهله ای: یکی از راه های مقابله با کم آبی عمل به برنامه آمایش سرزمینی است و ما باید با تبعیت از برنامه ریزی کلان کشور تلاش کنیم که کمترین آسیب را از کم آبی داشته باشیم، با توجه به این برنامه اولویت ها و ماموریت هایی برای توسعه استان و شهرستان ها دیده می شود که بر اساس آن و بر اساس برنامه های بالادستی باید کار کرد.

استفاده بهینه از منابع آب موجود در زمینه کشاورزی، استفاده از روش های مدرن کشاورزی همچون کشت گلخانه ای، زنبورداری، صنایع تبدیلی ، گردشگری مدرن و خدمات گردشگری اقتصاد جایگزین به جای کشاورزی است و همچنین اعتقادم به کم کردن سهم حوزه کشاورزی در اشتغال و توزیع در سایر بخش ها همچون صنایع تبدیلی، صنایع دستی  و خدمات پشتیبانی ، بازرگانی و آموزش است.

عصر همدان: دو مورد از مشکلات شهرستان را نام ببرید و راه مقابله با آن را بفرمایید؟

دهله ای: بیکاری جوانان یکی از مشکلات اساسی مردم بهار و کبودراهنگ است به طوریکه در کبودراهنگ نرخ بیکاری ۱۰ درصد و در بهار حدود ۸ درصد است، اما با هدف گذاری هایی که در دولت صورت گرفته و تعهد ایجاد اشتغال که هر ساله محقق می شود این مشکل قابل حل است و اگر به درستی این برنامه اجرا شود می توان پیش بینی کرد که پس از سه الی ۴ سال مشکل بیکاری به کمترین مقدار خود برسد.

یکی دیگر از مشکلات ما بخش صنعت است، چرا که تولیدات بخش صنعت کیفیت لازم را نداشته و توان رقابت با کالاهای مرغوب سایر نقاط  را ندارند، گر کیفیت تولیدات ما بالا برود می توان برای آن بازار خوبی پیدا کرد و تاسیس بازار فروش مشکل بزرگ تولید ماست.

عصر همدان: اولین کاری که به محض ورود به مجلس برای مردم انجام خواهید داد چیست؟

دهله ای: با توجه به عملکرد نمایندگان در دوره های مجلس مردم دید خوبی نسبت به مجلس و وکلای خود ندارند و همین باعث کم اثر شدن کار نمایندگان می شود، اولین کاری که می خواهم انجام دهم عوض کردن دیدگاه مردم نسبت به این موضوع است و این لازمه ایجاد سازوکاری مدون برای پاسخگویی نماینده به مردم می باشد. دیدگاه من این است که اولین کاری که نباید بعد از موفقیت در این عرصه انجام دهم چک نکردن جزء به جزء آرای مردم منطقه است. چرا که این کار باعث ایجاد دیدگاهی در نماینده شده و اجازه تصمیمات درست را به او نخواهد داد. دومین مسئله ای که باید به آن توجه کرد ارتباط گیری صحیح نماینده با مردم است که سه روش ارتباط حضوری با مردم منطقه، ارتباط مجازی و استفاده از ۱۰۰ نفر از نخبگان را در دستور کار خود قرار می دهم.

عصر همدان: چند مورد از ظرفیت های مغفول شهرستان را نام ببرید و بگویید چه راهی برای رشد بروز و ظهور این ظرفیت ها می توان در نظر گرفت؟

دهله ای: در زمینه کشاورزی تولید سیب زمینی ظرفیت بالایی است که باید توجه ویژه ای به آن کرد و کیفیت این محصول را بالا برد تا در کشور ب عنوان مرغوبترین سیب زمینی معرفی شود. در زمینه کشت گیاهان دارویی ، ظرفیت دانشگاهی و گردشگری باید برنامه ریزی مدون کرد. مثلث گردشگری در کبودراهنگ داریم که شامل کبودراهنگ شیرین سو و غار علیصدر است. در بهار هم اماکن ویژه گردشگری و مذهبی همچون مقبره آیت الله بهاری و برخی بناهای قدیمی موجود است که باید به آنها توجه داشت.

عصر همدان: با توجه به سمت هایی که قبلا داشتید کدام کار و هزینه شاخص را برای شهرستان انجام داده اید؟

دهله ای: در مقطعی که شهردار لالجین بودم اولین کارم سالم سازی عملکرد و فضای شهرداری بود و این کار باعث شد اقبال و توجه مردم به دستگاه شهرداری بهبود پیدا کند و پروانه های ساختمانی در آن مقطع از ۶۰ مورد در سال به ۱۶۰ مورد افزایش یافت و این به دلیل تغییر دیدگاه مردم و ایجاد اعتماد در آنها محقق شد. در سال ۹۱ و ۹۲ استراتژی کار خود را بر پایه برند جهانی شدن لالجین گذاشتم و خوشبختانه در سال ۹۵ این هدف محقق شد.

عصر همدان: نظر شما در مورد تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ چیست و چه قولی در این مورد به مردم می دهید؟

دهله ای: تفکیک حوزه انتخابیه در دولت هست  و یکی از ضرورت هاست و قول می دهم که اگر وارد مجلس شدم در زمان مناسب خودش تفکیک حوزه انتخابیه را پیگری کنم چرا که معتقدم این مسئله باید در شرایط آرام سیاسی انجام شود.

عصرهمدان: با توجه به اتفاقات رخ داده در مورد رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس که نماینده بهار و کبودراهنگ نیز در بین آنها است مردم از انتخاب بعدی خود  اندکی نگرانی دارند که به سرنوشت نماینده فعلی دچار نشود. چه قولی در این مورد به مردم می دهید؟

دهله ای: من از حدود ۲۰ سالگی شروع به کار کردم و در سمت های مختلفی به عنوان ناظر پروژه، مسئول پروژه های ساختمانی و در مقطعی در شهرداری مشغول به کار بودم و در این مدت امانت مردم در دست بنده بود و تاکنون هیچ خیانتی در امانت نکردم و هرگز مردم از من تخلفی ندیدند و همواره خود را خادم مردم دانسته و به حقم قانعم و کوچکترین چشمداشتی به اموال دیگران و خصوصا بیت المال ندارم و همین رویه را نیز ادامه خوهم داد.

عصر همدان: ممنون از اینکه وقت خودتان را در اختیار ما قرار دادید

دهله ای: من هم از شما بابت این گفتگو و نگاه عمیق به مشکلات شهرستان سپاسگزارم و ان شاالله موفق باشید.

عصر همدان: ما هم آرزوی توفیق داریم برای شما.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49313
  • دیدگاه‌ها برای مردم به دلیل عملکرد نمایندگان دید خوبی نسبت به مجلس و وکلای خود ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.