• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

مردم ایران منتظر انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی هستند

  • کد خبر : 41033
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۹:۵۴
مردم ایران منتظر انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی هستند

محمد کاظمی با بیان اینکه همه مردم ایران اسلامی انتظار دارند که نیروهای نظامی و سپاه پاسداران انتقام شهادت سردار سلیمانی را بگیرند، گفت: باید ازعاملان شهادت سردار سلیمانی انتقامی سخت گرفت تا درس عبرتی برای همگان باشد. نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت ‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تسلیت ضایعه […]

محمد کاظمی با بیان اینکه همه مردم ایران اسلامی انتظار دارند که نیروهای نظامی و سپاه پاسداران انتقام شهادت سردار سلیمانی را بگیرند، گفت: باید ازعاملان شهادت سردار سلیمانی انتقامی سخت گرفت تا درس عبرتی برای همگان باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت ‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تسلیت ضایعه شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی خدمات ارزنده و مؤثری در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب در راه مبارزه با کفر داشتند.

وی افزود: خدمات این شهید والامقام در طول سال‌های دفاع مقدس و در جریان دفاع از حرم و از بین داعش ارزشمند است.

کاظمی گفت: شهادت سردار سلیمانی سبب ایجاد درختی تنومند برای تقویت نهضت اسلامی می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: استکبار جهانی، ترامپ و صهیونیست‌ها خیالی باطل دارند که با شهادت سردار سلیمانی می‌توانند بساط مبارزه با ظلم و ستم را جمع کنند درحالیکه این راه، پرقدرت ‌تر ادامه داده می‌شود.

وی سردار سلیمانی را سبب پافشاری بیشتر مردم درراه مبارزه با استکبار دانست و عنوان کرد: نظام ایران اسلامی مصمم‌ تر و استوارتر راه خود را در مبارزه با استکبار ادامه می‌دهد.

کاظمی انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی را انتظار همه مردم دانست و بیان کرد: همه مردم ایران اسلامی انتظار دارند که نیروهای نظامی و سپاه پاسداران انتقام این عمل را گرفته تا درس عبرتی برای همگان باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مبارزه به ظالم را درسی از اسلام و عاشورا دانست و بیان کرد: مبارزه با ظلم و رویارویی ظالم و مظلوم همواره در تاریخ استمرار داشته است.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی باعث ایجاد همبستگی و همراهی در برخورد با استکبار جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41033
  • دیدگاه‌ها برای مردم ایران منتظر انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی هستند بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.