• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان عنوان کرد:

مردم، ناظر بر عملکرد هیئت امنای مساجد

  • کد خبر : 222127
  • 31 مرداد 1403 - 9:29
مردم، ناظر بر عملکرد هیئت امنای مساجد
مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان گفت: اگر مورد خاصی در مسجدی اتفاق بیافتد و هیئت‌ امنا به‌درستی از عهده آن برنیایند و یا رفتار نادرستی از سمت آنها رخ دهد، ما برای حل آن موضوع ورود پیدا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد:‌‌ هیئت‌ امنای مساجد توسط نمازگزاران مسجد و بصورت قانونی انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه وقتی فردی به‌عنوان هیئت‌ امنای مسجد انتخاب می‌شود توسط مردم جایگاه قانونی پیدا کرده، عنوان کرد: اگر می‌گوئیم هیئت‌ امنای مساجد قانونی هستند به این معنی نیست که کار همه آنها درست است.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان خاطرنشان کرد: اگر مورد خاصی در مسجدی اتفاق بیافتد و هیئت امنا به‌درستی از عهده آن برنیایند و یا رفتار نادرستی از سمت آنها رخ دهد، ما برای حل آن موضوع ورود پیدا می‌کنیم.

خوانساری در رابطه با رفتار نامتناسب تعدادی کمی از این هئیت امنا در برخی از مساجد، عنوان کرد: در ابتدا باید گفت که هر مسجدی نسخه خاص خودش را داشته و نمی‌توانیم یک مشکل را به همه مساجد تعمیم دهیم.

وی ادامه داد: راهکار برای حل مسئله، این است که ما برای امور مساجد اساس‌نامه‌ انتخاباتی داریم که در آن شرایط را برای هیئت‌امنای مساجد مشخص کرده ولی اگر افراد برطبق اساسنامه رفتار نکردند مردم می‌توانند فرد را بطور مصداقی به امور مساجد معرفی کنند.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان در پایان یادآور شد: برای هیئت‌ امنا آموزش‌هایی در راستای حل مسائل مساجد، چگونگی برخورد با مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان داریم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222127
  • دیدگاه‌ها برای مردم، ناظر بر عملکرد هیئت امنای مساجد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.