• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

مرحوم طالب زاده سلطه رسانه صهیونیست را شکست/تدوین فرهنگ حسینی، هدف نادر طالب زاده

  • کد خبر : 153976
  • 09 خرداد 1401 - 20:54
مرحوم طالب زاده سلطه رسانه صهیونیست را شکست/تدوین فرهنگ حسینی، هدف نادر طالب زاده

مراسم گرامیداشت سردار مجاهد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرحوم استاد حاج نادر طالب زاده با حضور خانواده وی امروز ۹خرداد ماه در سالن ابن سینا برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ مراسم گرامیداشت سردار مجاهد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرحوم استاد حاج نادر طالب زاده با حضور خانواده وی امروز ۹خرداد ماه-ساعت۱۷ در سالن ابن سینا […]

مراسم گرامیداشت سردار مجاهد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرحوم استاد حاج نادر طالب زاده با حضور خانواده وی امروز ۹خرداد ماه در سالن ابن سینا برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مراسم گرامیداشت سردار مجاهد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرحوم استاد حاج نادر طالب زاده با حضور خانواده وی امروز ۹خرداد ماه-ساعت۱۷ در سالن ابن سینا برگزار شد.

رضا برجی عکاس و خبرنگار جنگ در این مراسم به بیان خاطره ای پرداخت و گفت؛ نادر هنرمند بسیجی ، مرد روزهای مرد آزمای جنگ و علمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مقاومت حاج نادر طالب زده جنگ بود.

وی با بیان خاطره ای افزود: ۲۵ روز در بوسنی بودیم که هر کسی از مخابرات تماس می گرفت که بعد از نادر متوجه شدیم اتفاقی افتاده و بخاری ترکیده و نصف خانه تخریب شده ، به نادر گفتم برو ، گفت؛ کجا برم؟ بعد با ژنرال فکرت صحبت کردیم که به نادر گفت اگر در اسلام چیزی را پیدا کنم که تعظیم کنم مجسمه امام را درست می کردم اما در اسلام تعظیم وجود ندارد.

عکاس جنگ ادامه داد: شهید آوینی مبنایی به نام مستند اشراق و تدوین اولیه ای زد و نادر آن را شکافت، فرق نادر طالب زاده با افراد دیگر این بود که مدام تکرار می کردند اما نادر چیزی را تکرار نمی کرد.

وی افزود: هیچ کسی نتوانست اتفاقات بزرگ و کارهای بی نظیری که مرحوم طالب زاده برای لبنان انجام داد را تدوین کند.

برجی تاکید کرد: نادر طالب زاده پایه گذار مرکز فرهنگی هنری حزب الله بود، کار شگرفی که انجام داد همان افرادی که نادر پرورش داد شبکه المنار را می چرخانند.

وی ادامه داد؛ نادر شیفته یک نابی وجود امام بود و شیفته سادگی محو شد، و به حدی این آدم عارف بود که با ساده ترین آدمها اشتباه گرفته می شود.

وی افزود؛ نادر دنبال تدوین جبهه مقاومت بود و تفکر فرانسانی و فراملتی داشت.

عکاس دوران جنگ ادامه داد؛ در مقابل هیچ سوالی سکوت نمی کرد و شاکله وی بر پاسخگویی تشکیل شده بود.

وی گفت؛ نادر طالب زاده کسی بود که شاگرد تربیت کرد و اعتماد رسانه ای را ایجاد کرد و سلطه رسانه صهیونیست را شکست.

تدوین فرهنگ حسینی هدف نادر طالب زاده بود

دکتر سهیل اسعد مبلغ آرژانتینی نیز در این مراسم گفت: نادر هر روز با ایده ای جدید ظهور می کرد و افق تو یکی از تجلی های نگاه نادر طالب زاده بود.

وی افزود: حاج نادر فیلمی می سازد برای حضرت عیسی و در پایان فیلم هم مبلغ اسلام و مسیحیت را نشان می دهد که خلاقیت او را نشان می دهد.

مبلغ آرژانتینی گفت: نادر طالب زاده به حدی آزادی برایش مهم بود که تبلیغ همه را انجام می داد و از حقیقت نمی ترسید تا انسانها خودشان تصمیم بگیرند.

حمید جوادی دستیار و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی مرحوم طالب زاده به بیان خاطره ای پرداخت؛ در حال ساختن برنامه برای روز قدس بودیم که حاج نادر رزق خاصی داشت.

وی افزود: نادر طالب زاده کسی بود که واقعا خودش را برای اسلام دین و حقیقت خرج کند در نهایت همچین رزقی دارد.

جوادی خاطر نشان کرد: فرهنگ حسینی هدف نادر طالب زاده بود، و در اربعین هم این اتفاق برایش افتاد و تا آخرین لحظه یا مهدی را گفت، که در نهایت رزقش را گرفت.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153976
  • دیدگاه‌ها برای مرحوم طالب زاده سلطه رسانه صهیونیست را شکست/تدوین فرهنگ حسینی، هدف نادر طالب زاده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.