• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
0
امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:

مرجعیت، مکتب و مردم عوامل پیروزی انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 210939
  • 21 بهمن 1402 - 13:02
مرجعیت، مکتب و مردم عوامل پیروزی انقلاب اسلامی
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مرجعیت یا همان رهبری و مکتب اسلام و قرآن، با وجود مردم بود که معنی پیدا کرد، گفت: ملت بودند که دست به دست یکدیگر دادند و حکومت طاغوتی تحقیر شده توسط آمریکا و انگلیس را با حکومت عزت و شرافت عوض کردند.

سید حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷، گفت: سه ضلع مرجعیت، مکتب و مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرجعیت یا همان رهبری و مکتب اسلام و قرآن با وجود مردم بود که معنی پیدا کرد، افزود: ملت بودند که دست به دست یکدیگر دادند و حکومت طاغوتی تحقیر شده توسط آمریکا و انگلیس را با حکومت عزت و شرافت عوض کردند.

امام جمعه موقت همدان خاطرنشان کرد: مملکتی که با عزت و شرافت و استقلال است و مردم همراه آن هستند همواره در همه صحنه‌ها با مردم پیش می‌رود.

فاضلیان با اشاره به اینکه هدف دشمن همواره این بوده تا به جمهوری اسلامی صدمه وارد کند، گفت: دشمنان به دنبال جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی و مردم ایران هستند و از ۴۵ سال پیش تاکنون برای رسیدن به این هدفشان برنامه‌ریزی کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از ۴۵ سال پیش تا کنون مورد تحریم و تهدید دشمنان قرار گرفته است، عنوان کرد: با وجود همه تحریم‌ها اما مردم ایران و دانشمندان ما دست از توسعه و پیشرفت بر نداشتند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما مقاومت می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران افول استکبار و غرب را خواهد دید.

امام جمعه موقت همدان در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند مردم ما همواره برای وطن خود از جانشان هم می‌گذرند و از هیچ تلاشی دست برنمی‌دارند؛ این ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دشمن نشان می‌دهند که ایران اسلامی همیشه استوار است.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210939
  • دیدگاه‌ها برای مرجعیت، مکتب و مردم عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.