• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج شهر بهار

  • کد خبر : 124155
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج شهر بهار

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه ناحیه شهرستان بهار با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار برگزار شد. به گزارش عصر همدان، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه ناحیه شهرستان بهار […]

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه ناحیه شهرستان بهار با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه ناحیه شهرستان بهار با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار با تبریک روز خبرنگار با اشاره به نقش پیامبر (ص) که مبشر و انذارکننده و دعوت کننده از سوی خداست گفت: جبهه خبرنگاری، جبهه ی جنگ اسلام علیه کفر است نقش خبرنگاری بسیار بااهمیت است و باید لوازم کار را که مجاهدت و دلسوزی و دردمندی است در نظر گرفته شود و در ثبت و حفظ وقایع و حوادث همچون پیامبران الهی که وحی الهی را می گرفتند و حفظ میکردند و به صورت امانت در اختیار مردم قرار میدانند، خبرنگاران نیز وقایع را باید به صورت صحیح و درست حفظ و آن را پرورش و بازتاب دهند.

حجت الاسلام حمزه عنوان کرد: خبرنگاران فرهنگ سازند و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند که اگر فرهنگ جامعه درست باشد خیلی از مشکلات ایجاد نمیشود ‌و در صورت ایجاد نیز با راهکار مناسب حل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان بهار افزود: خبرنگاران در ثبت، حفظ و انتقال حوادث نقش بسیار مهمی دارند چراکه فرهنگسازی میکنند و این خیلی ارزشمند است.

وی با اشاره به آثار کار خبرنگاری گفت: با ایجاد امنیت روانی نقش بسیار مهمی در امنیت و حفظ روان و آرامش مردم دارد و با ظرافت و دقت لازم و نگرش الهی آن را ایجاد و حفظ میکند، مخلصانه، دلسوزانه و دردمندانه لحظه های ماندگار را حفظ و ثبت مینماید و در اختیار دیگران قرار میدهد و این خود کار ارزشی خبرنگاری است و اجر و پاداش مضاعف خواهد داشت.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه بهار در مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج با تبریک روز خبرنگار، این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت و با اشاره به جنگ ترکیبی رسانه ای و اقتصادی علیه ایران اسلامی توسط دشمن به راه افتاده و در کشور آلبانی ۱۲۰۰ مرکز تهیه و تولید محتوا، به صورت حرفه ای درحال فعالیت برای سلایق و ذائقه هایی هستند که بدنبال بی بندو باری هستند محتوا تولید میکنند و رسانه های بیگانه با بزرگ نمایی مفاسد مسئولین و سیاه نمایی و تصویرسازی و شایع سازی بسیار قوی وارد شده، و در ظاهر القای کارآمدی خود هستند، تا باعث یاس و نا امیدی میشوند و وظیفه ی اصحاب رسانه در مقابل این هجمه رسانه ای سنگین تر می شود و اصحاب رسانه وظیفه امیدبخشی و نشاط بخشی در جامعه را دارد و حل مسئله و حل مشکل را از وظایف مهمی دانست که باید به آن پرداخته شود.

وی توان رسانه را در احصا مسائل و حل آن بسیار مهم دانست و گفت: خبرنگار خوب، دغدغه حل مسئله و مشکل را دارد و باید مسئولین را از مسائل و مشکلات آگاه کنند و بدون ایجاد و تنش مطالبه گری از مسئولان را داشته باشند.

در پایان با اهدای هدایایی توسط فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بهار و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار از اصحاب رسانه شهرستان بهار تجلیل شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124155
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج شهر بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.