• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

مخالف دو قطبی سازی در کشور هستیم/خطا کنندگان به دامن انقلاب و شهدا برگردند

  • کد خبر : 168369
  • 03 آبان 1401 - 18:41
مخالف دو قطبی سازی در کشور هستیم/خطا کنندگان به دامن انقلاب و شهدا برگردند

روز نکوداشت کبودراهنگ و گرامیداشت شهدای پنجم آبان و ۶۴۱ شهید والامقام شهرستان کبودراهنگ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشادت و ولایتمداری مردم کبودراهنگ اظهار کرد: مردم کبودراهنگ در طول چهل سال انقلاب اسلامی سرافراز و استوار […]

روز نکوداشت کبودراهنگ و گرامیداشت شهدای پنجم آبان و ۶۴۱ شهید والامقام شهرستان کبودراهنگ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشادت و ولایتمداری مردم کبودراهنگ اظهار کرد: مردم کبودراهنگ در طول چهل سال انقلاب اسلامی سرافراز و استوار بوده است.

وی با اشاره به حماسه پنجم آبان ۵۷ مردم کبودراهنگ افزود:شهدای پنجم آبان کبودراهنگ پرچم عظمت و افتخار همدان و ایران اسلامی هستند

اسماعیلی با وصف صفات مردمان کبودراهنگ اضافه کرد: شور حسینی در مساجد کبودراهنگ باعث خلق شعور حسینی و بصیرت انقلابی در این شهرستان شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی گفت :شهدا با خون خود درخت اسلامی را آبیاری کردند و پیمان مردم ایران با خون پاک شهدا انقلاب اسلامی را به انقلاب امام مهدی (عج)متصل خواهد کرد.

وی با اشاره به رکود یک دهه ای کشور در حوزه فرهنگ و اقتصاد افزود: در یک دهه گذشته متاسفانه برخی جریان های غرب گرا با تفکرات غربی کشور را در رکود فرهنگ و اقتصاد دچار کرده بودند.

اسماعیلی در خصوص لزوم جهاد تبیین در مقابل شبهات دشمنان بیان کرد: امروز پروژه و تروریسم عظیم رسانه ای دشمن علیه ملت ایران به راه افتاده است تا با ایجاد نا امیدی و یاس ملت ایران را به زانو در بیاورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور عنوان کرد: دشمنان این نظام بدانند مسیر انقلاب با قدرت به پیش می رود و تمامی حربه های دشمنان برملا خواهد شد.

وی در خصوص هدف دشمنان برای دوقطبی سازی در ایران خاطر نشان کرد: ما مخالف دوقطبی سازی در جامعه هستیم و کسانی که خطا و اشتباه کردند به دامن انقلاب و شهدا و برگردند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168369
  • دیدگاه‌ها برای مخالف دو قطبی سازی در کشور هستیم/خطا کنندگان به دامن انقلاب و شهدا برگردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.