• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
3

مخازن آب شرب روستاهای نادرآباد و حیدرآباد بازسازی شد

  • کد خبر : 169716
  • 16 آبان 1401 - 8:31
مخازن آب شرب روستاهای نادرآباد و حیدرآباد بازسازی شد

محمود فیروزبخت با اشاره به انجام عملیات عمرانی مختلف در روستاهای نادرآباد و حیدرآباد، گفت: بازسازی مخازن آب شرب این دو روستا انجام شده و پروژه گازرسانی به روستای حیدرآباد در هفته جاری مورد تست قرار میگیرد و گازرسانی به روستای نادرآباد نیز در سیر مراحل اداری و ابلاغ به پیمانکار است. به گزارش عصرهمدان؛محمود […]

محمود فیروزبخت با اشاره به انجام عملیات عمرانی مختلف در روستاهای نادرآباد و حیدرآباد، گفت: بازسازی مخازن آب شرب این دو روستا انجام شده و پروژه گازرسانی به روستای حیدرآباد در هفته جاری مورد تست قرار میگیرد و گازرسانی به روستای نادرآباد نیز در سیر مراحل اداری و ابلاغ به پیمانکار است.

به گزارش عصرهمدان؛محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از بازسازی مخازن آب شرب روستاهای نادرآباد و حیدرآباد بازسازی خبر داد و اظهار کرد: این امر با از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به ساکنین روستا پس از سالیان سال که مورد درخواست اهالی بود انجام پذیرفت.
وی با بیان اینکه پروژه گازرسانی به روستای حیدرآباد هم با پیگیری های مدیریت شرکت گاز شهرستان در هفته جاری مورد تست قرار می‌گیرد، افزود: گازرسانی به روستای نادرآباد نیز در سیر مراحل اداری و ابلاغ به پیمانکار است.
بخشدار پیرسلمان تصریح کرد: به منظور خدمات دهی بیشتر به اهالی روستاهای نجف آباد و کوانج از توابع بخش پیرسلمان پروژه جدول گذاری در ادامه بهسازی روستاهای این بخش از محل اعتبارات دهیاری نیز آغاز شده است.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169716
  • دیدگاه‌ها برای مخازن آب شرب روستاهای نادرآباد و حیدرآباد بازسازی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.