• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
استاندار همدان:

محقق شدن بیش از ۵۵ درصد مصوبات استان

  • کد خبر : 217528
  • 10 خرداد 1403 - 21:53
محقق شدن بیش از ۵۵ درصد مصوبات استان
استاندار همدان در ارتباط با تصویب پروژه‌های همدان توسط دولت، گفت: برای پروژه‌های کلان استان ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبه داشتیم که تا الان بیش از ۵۵ درصد آن محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علیرضا قاسمی‌فرزدا صبح امروز در رویداد بزرگ بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، اظهار کرد ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: رئیس جمهور پرتلاش ما تمام عمر و زندگی خودش را وقف خدمت به مردم و محرومان کرد.

وی افزود: این شهید بزرگوار همواره در همه جلساتی که منظرشان بودیم توصیه و تاکید به خدمتگزاری به مردم را داشت.

استاندار همدان با بیان اینکه در دولت گذشته ما شاهد بودیم که رئیس جمهور با وزرا ارتباطی نداشت، عنوان کرد: در دولت شهید جمهور همواره با همه مسئولان جلساتی را در راستای حل مسائل کشور برگزار می‌کردند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: علاوه بر آن وزرای این دولت هم ارتباط خیلی نزدیک، مستمر و تنگاتنگی را با استانداران داشتند.

وی با اشاره به خلوص و تواضع این شهید بزرگوار، تصریح کرد: این تشییع جنازه افسانه‌ای شهید جمهور و همراهانشان نشان از علاقه‌مندی مردم به خدمتگزارشان بود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: خدمتگزارانی که صادق بوده و با مردم با راستی و درستی برخورد داشتند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به جلسه پایانی این شهید والامقام با مسئولان استانی، ادامه داد: شهید جمهور در جمع‌بندی این جلسه تاکید داشت که ما سال آخر خدمت هستیم، در این سال مبادا کاری را به جهت اینکه به پایگاه رای ما آسیب وارد کند، انجام بدهید.

وی در ارتباط با تصویب پروژه‌های همدان توسط دولت، تاکید کرد: برای پروژه‌های کلان استان ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبه داشتیم که تا الان بیش از ۵۵درصد آن محقق شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه بیش از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور بود که با دستور شهید جمهور برای بیمارستان اکباتان تخصیص داده شد،خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، برای انتقال آب تالوار اختصاص داده شد و برای ساخت بیمارستان اکباتان نیز نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شد.

قاسمی‌فرزاد در پایان یادآور شد: با در نظر گرفتن دو اصل رضای خدا و تلاش برای رضایت، منافع و صالح مردم همیشه موفق خواهیم شد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217528
  • دیدگاه‌ها برای محقق شدن بیش از ۵۵ درصد مصوبات استان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.