• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

محصولات تولیدی باید قابل رقابت در بازار کنونی باشند

  • کد خبر : 154053
  • 10 خرداد 1401 - 11:32
محصولات تولیدی باید قابل رقابت در بازار کنونی باشند

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صبح امروز با حضور استاندارد و مدیران واحد های تولیدی در استاندارد ی همدان برگزار شد. در این مراسم تولیدکنندگان به بیان دغدغه های خود در حوزه کسب و کار پرداختند.   به گزارش عصر همدان؛کارگروه تسهیل و رفع موانع با ریاست استاندارد   در استاندارد ی […]

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صبح امروز با حضور استاندارد و مدیران واحد های تولیدی در استاندارد ی همدان برگزار شد. در این مراسم تولیدکنندگان به بیان دغدغه های خود در حوزه کسب و کار پرداختند.

 

به گزارش عصر همدان؛کارگروه تسهیل و رفع موانع با ریاست استاندارد   در استاندارد ی برای رفع موانع تولید با حضور تولید کنندگان استانی برگزار شد.

حجازی مدیر عامل سیمان اکباتان در این جلسه گفت؛ ۴۰۰تن سیمان سفید تولید می کند.
وی افزود؛ سیمان اکباتان با ۱۵۵ نفر اشتغال نیازمند طرح توسعه است که ۵۴۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد که به بانک صادرات ابلاغ شده و از محل رونق قرار است مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان پرداخت شود .
استاندارد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت؛ در این جلسه پرداخت تسهیلات مصوب شد به شرطی که حساب های این شرکت متمرکز و آورده آنها مشخص شود.
شرکت امید الوند همدان که شیشه دو جداره تولید می کند در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که ۳و نیم میلیارد بدهی دارد و بانک باید تملک انجام دهد که مدیر عامل این شرکت درخواست داشت که فرصت دو ماهه ای داده شود تا به فروش برسد و تسهیلات بانک پرداخت شود.
استاندارد همدان در این جلسه مهلت دو ماهه برای شرکت امید الوند همدان را تصویب کردند تا با مدیر عامل همکاری لازم صورت گیرد تا مشکل شرکت رفع شود.
مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی در این جلسه گفت؛ مجتمع گردشگری در کنار پرورش کروکودیل ملایر در حال احداث است که دو محدودیت دارد یکی اینکه چون در کنار رودخانه فصلی است امور آب چگونه می تواند فعال کند و دامپزشکی ان را به عنوان بخشی از مجموعه گردشگری در نظر بگیرند.
جلیلی مدیر عامل مرکز پرورش کروکودیل در ملایر گفت؛ این مجتمع گردشگری دارای ۶ فاز است و تمام استاندارد ها رعایت شده است.
وی افزود؛ این گردشگری در روستای جوراب قرار دارد و از کروکودیل از تمام اجزای آن استفاده می کنند از استخوان و خون آن نیز استفاده می کنند و بسیار اقتصادی است.
جلیلی افزود؛ تمام تولیدات  آن معمولا قابل استفاده است.
استاندارد همدان در این جلسه همکاری و تعامل لازم را ابلاغ کردند تا این مجموعه گردشگری رونق گیرد.
واحد مرغ اجداد شهرستان بهار مورد بررسی قرار گرفت که این واحد بزرگترین  مرغ اجداد در کشور است.
محمدی مدیر عامل این واحد تولیدی در تامین آب مشکل داشتند که فقط ۵۰ درصد آب آن تامین می شود.
استاندارد در این خصوص ابلاغیات لازم را برای تسهیل کار را دستور دادند تا همکاری لازم با این واحد تولیدی صورت گیرد.
انتهای پیام/آ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154053
  • دیدگاه‌ها برای محصولات تولیدی باید قابل رقابت در بازار کنونی باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.