• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

محرومیت شدید همدان در صنعت، اشتغال و تولید

  • کد خبر : 183957
  • 25 اردیبهشت 1402 - 8:12
محرومیت شدید همدان در صنعت، اشتغال و تولید

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در بازدید از دانشگاه‌ها، مراکز علمی-کاربردی، سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان آذربایجان شرقی بیان کرد: در شرکت دانش‌بنیان صنایع صبح پالار، از صنایع الکترونیکی تولید شده بازدید شد و این شرکت در سطح کشور ممتاز و مجهز به پیشرفته‌ترین صنایع و خودکفا است. به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام فلاحی با […]

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در بازدید از دانشگاه‌ها، مراکز علمی-کاربردی، سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان آذربایجان شرقی بیان کرد: در شرکت دانش‌بنیان صنایع صبح پالار، از صنایع الکترونیکی تولید شده بازدید شد و این شرکت در سطح کشور ممتاز و مجهز به پیشرفته‌ترین صنایع و خودکفا است.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به شرکت داروسازی تبریز گفت: این شرکت نزدیک ۵۰ درصد سرم کشور را تولید می‌کند و این مهم به خاطر برخورداری از صنایع به‌روز و استفاده از تجهیزات و شیوه‌های نوین در تولید محقق شده است.

وی با عنایت به دستاوردهای نظام در تبریز بیان کرد: خدمات و دستاوردهای نظام در تبریز و بسیاری از شهرها و استان‌ها در حوزه‌های گوناگون نقش داشته و کاملاًًً مشهود است در حالی که همدان از این خدمات بی‌بهره مانده و خبری نیست.

فلاحی به موضوع محرومیت همدان از صنایع پایدار و تولید پویان و اشتغال جوانان پرداخت و تاکید کرد: در همدان در طول سالیان گذشته با این همه ادعاهایی که برای بودجه وجود داشته، متاسفانه از این ‌ظرفیت‌ها برخوردار نشده و عقب‌ماندگی‌هایی که در ابعاد مختلف دارد و خیلی خیلی از صنایع و پیشرفت عقب است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: با نهایت تاسف از این همه خدمات نظام اسلامی که در شهرها و استان‌های مختلف وجود دارد، همدان برخوردار نشده در همه ابعاد؛ مثل دانشگاه، صنعت، اشتغال و تولید که شهرهای دیگر پویا هستند، به علت اینکه در همدان کاری صورت نگرفته و محروم مانده است.

حجت‌الاسلام فلاحی مهمترین دلایل عقب‌ماندگی همدان را ادعاهای پوچ و بی‌اساس برای جذب خواند و اذعان کرد: همدان به دلیل عدم جذب بودجه، ارائه آمار بیکاری غلط، نبود صنایع و کارگاه‌های تولیدی، مهاجرت جوانان، فعالیت کارگاه‌های تولیدی کوچک با ظرفیت پایین، عدم جذب سرمایه و سرمایه‌گذار، روند سختگیرانه اداری و عدم برخورداری از ظرفیت بالا، در همه ابعاد عقب است.

نماینده مردم شریف همدان و فامنین گفت با قدرت و پشتکار برای جذب بودجه و سرمایه‌ تلاش می‌کنیم تا همدان نیز از خدمات نظام برخوردار شود و با استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان‌، اشتغال جوانان و تولید پویان با صنایع نوین و ایجاد رشته‌های مختلف دانشگاهی نیروی موردنظر را تامین و اهداف ملی را محقق کنیم.

 

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183957
  • دیدگاه‌ها برای محرومیت شدید همدان در صنعت، اشتغال و تولید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.