• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

محتکرین در ملایر دستگیر شدند

  • کد خبر : 53457
  • 18 اسفند 1398 - 14:11
محتکرین در ملایر دستگیر شدند

سعید احمدی فر به دستگیری سه تن از محتکرین در ملایر اشاره کرد و گفت:  برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل شده است. دادستان شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره با مهمترین اقدامات در راستای نظارت بر بازار عرضه محصولات ضدعفونی بیماری کرونا بیان کرد: برای مقابله با بحث احتکار و […]

سعید احمدی فر به دستگیری سه تن از محتکرین در ملایر اشاره کرد و گفت:  برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره با مهمترین اقدامات در راستای نظارت بر بازار عرضه محصولات ضدعفونی بیماری کرونا بیان کرد: برای مقابله با بحث احتکار و عرضه مواد بهداشتی و ضد عفونی، ماسک و دستکش دستور بازرسی از تمامی داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی داده شد.

احمدی فر افزود: در بازرسی ها با همراهی عوامل انتظامی و شخصاً حضور داشته که در همین بازرسی ها چندین انبار احتکار اقلام مورد نیاز مردم در مقابله با بیماری کرونا کشف شد و دستور پلمب واحدهای متخلف صادر شد.

دادستان ملایر به دستگیری سه تن از محتکرین در ملایر اشاره کرد و گفت:  برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل شده و در اختیار تعزیرات حکومتی قرار داده شده که با قرار تامین و وثیقه آزاد شدند.

وی نظارت بر قیمت را یکی دیگر از اقدامات عنوان کرد و گفت: با مراجعه به برخی از داروخانه ها و تجهیزات پزشکی در آنها ماسک و مواد ضدعفونی فروخته می شد اما نظارت بر قیمت وجود نداشت که تذکرات به آنها داده شد.

احمدی فر به پلمب ۴ واحد متخلف درملایر اشاره کرد و گفت: با همکاری اطلاعات سپاه نیز انبار بزرگی از احتکار برنج کشف و دستور پلمب آن صادر شد.

دادستان ملایر افزود: در همین راستا پرونده قضایی تشکیل شده و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53457
  • دیدگاه‌ها برای محتکرین در ملایر دستگیر شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.