• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

مجمع بسیج به دنبال ارائه عالمانه مطالبات مردم است

  • کد خبر : 38248
  • 29 آذر 1398 - 11:24
مجمع بسیج به دنبال ارائه عالمانه مطالبات مردم است

حجت الاسلام خلیل ربیعی با بیان اینکه وظیفه مجمع بسیجیان طبق سوره مبارکه عصر، سفارش کردن به حق است  گفت: مجمع بسیج به دنبال ارائه عالمانه مطالبات مردم است. به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه قروه درگزین در نشست مجمع بسیج شهرستانهای رزن و درگزین  با بیان اینکه مجمع به دنبال سفارش و ارائه راهکار […]

حجت الاسلام خلیل ربیعی با بیان اینکه وظیفه مجمع بسیجیان طبق سوره مبارکه عصر، سفارش کردن به حق است  گفت: مجمع بسیج به دنبال ارائه عالمانه مطالبات مردم است.

به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه قروه درگزین در نشست مجمع بسیج شهرستانهای رزن و درگزین  با بیان اینکه مجمع به دنبال سفارش و ارائه راهکار برای حل معضلات اجتماع است گفت: بایستی به سمت مطالبات عالمانه رفت نه اینکه به اقدامات اجرایی ورود کرد.

وی با اشاره به اینکه در برخی مسائل خلا قانونی داریم افزود: احتمال دارد در بعضی مسائل بخشنامه دولتی نداشته باشیم، مجمع برای این خلا ها طرح می دهد و مطالبه گری می کند.

حجت الاسلام ربیعی ادامه مسیر مطالبه گری را وظیفه مجمع بسیج برشمرد و اضافه کرد: مجمع برای این مسائل پیگیری  می کند  تا مشکلات حل شود.

رئیس مجمع بسیج شهرستانهای رزن و درگزین عنوان کرد: هیات رئیسه مجمع در چندین جلسه وقت گذاشت تا بتواند این هماهنگی را در راستای مطالبه گری انجام دهد.

ربیعی با بیان اینکه کارگروه های مجمع به گروه تغییر کرد گفت: قبلا بخش های مجمع با عنوان کارگاه مطرح می شد ولی در رویکرد جدید، عنوان ها به گروه تغییر یافته است.

وی اضافه کرد: این اقدام صورت گرفت  تا کار از مجمع حذف شود و این کار توسط مسئولان  که وظیفه آنها شامل  این مطالبات است انجام شود .

ربیعی  کار مجمع را  فقط تواصو بالحق بصورت عالمانه وآگاهانه برشمرد و گفت: مجمع  در  اجرا وظیفه ای ندارد اما مطالبات مردم و حل  مشکلات موجود را با راهکارهای عالمانه دنبال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38248
  • دیدگاه‌ها برای مجمع بسیج به دنبال ارائه عالمانه مطالبات مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.