• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2
منتخبان همدان در بوته آزمایش!

مجلس دوازدهم، نقطه عطفی در تاریخ همدان یا تکرار مکررات؟

  • کد خبر : 212565
  • 16 اسفند 1402 - 10:03
مجلس دوازدهم، نقطه عطفی در تاریخ همدان یا تکرار مکررات؟
منتخبان مردم همدان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حالی که با وعده‌های متعددی برای حل مشکلات مردم راهی بهارستان شدند، اکنون باید دید به وعده‌های رنگارنگ عمل می‌کنند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ منتخبان مردم همدان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حالی که با وعده‌های متعددی برای حل مشکلات مردم راهی بهارستان شدند، اکنون با چالش تحقق این وعده‌ها روبرو هستند.

عمل نکردن به وعده‌ها در دوره‌های گذشته، یکی از عواملی بود که منجر به تغییر ترکیب اکثریت کرسی‌های نمایندگان همدان در این دوره شد.

برخی از مهم‌ترین وعده‌های منتخبان شامل بهبود وضعیت اقتصادی، حل مشکل مسکن و اشتغال جوانان، مبارزه با فساد و تبعیض، توسعه گردشگری، و تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

حاجی بابایی، منتخب مردم همدان و فامنین، بر بهبود حقوق کارگران و بازنشستگان، تقویت بخش خصوصی، و مبارزه با رانت و فساد تاکید کرده است.

صوفی ،دیگر منتخب مردم همدان، حل مشکل مسکن، تامین آب شرب، توسعه گردشگری، و ایجاد اشتغال برای جوانان را از اولویت‌های خود می‌داند.

رنجبرزاده، منتخب مردم اسدآباد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار داده است.

مصطفوی، منتخب مردم رزن و درگزین، نظارت بر عملکرد مدیران را جزو اولویت‌های اصلی خود عنوان کرده است.

نثاری، منتخب مردم نهاوند، بر تقویت اعتبارات و سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، و توسعه زیرساخت‌های گردشگری تاکید دارد.

آزادیخواه، منتخب مردم ملایر، حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان، تعامل بین دولت و مجلس، و حل مشکل اشتغال را از برنامه‌های خود می‌داند.

مفتح، منتخب مردم تویسرکان، اجرای پروژه راه تویسرکان- سرکان-گنجنامه همدان و پیگیری مشکلات سد خرمرود را از برنامه‌های خود عنوان کرده است.

توسلی، منتخب مردم بهار و کبودراهنگ، توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات در مناطق محروم، بهسازی روستاها، و رسیدگی به مشکلات کشاورزان را از برنامه‌های خود می‌داند.

تحقق وعده‌های منتخبان، نیازمند عزم و اراده جدی آنها و همکاری سایر قوای کشور است. مردم همدان منتظرند تا ببینند منتخبان خود در عمل تا چه حد به وعده‌های خود عمل خواهند کرد.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212565
  • دیدگاه‌ها برای مجلس دوازدهم، نقطه عطفی در تاریخ همدان یا تکرار مکررات؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.