• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
4

مجاهدین در راه خدا به دنبال شهادت هستند

  • کد خبر : 43496
  • 25 دی 1398 - 14:00
مجاهدین در راه خدا به دنبال شهادت هستند

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده با بیان اینکه مجاهدین در راه خدا به دنبال شهادت هستند، گفت: خدمت‌گذاری به مردم و انتظار فرج از بزرگ‌ترین اقدامات انسان در مسیر الهی شدن است. به گزارش عصر همدان،  امام جمعه رزن امروز در یادواره شهدای روستای آرپادره با بیان اینکه مجاهدین در راه خدا به دنبال شهادت هستند، […]

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده با بیان اینکه مجاهدین در راه خدا به دنبال شهادت هستند، گفت: خدمت‌گذاری به مردم و انتظار فرج از بزرگ‌ترین اقدامات انسان در مسیر الهی شدن است.

به گزارش عصر همدان،  امام جمعه رزن امروز در یادواره شهدای روستای آرپادره با بیان اینکه مجاهدین در راه خدا به دنبال شهادت هستند، اظهار کرد: خدمت‌گذاری به مردم و انتظار فرج از بزرگ‌ترین اقدامات انسان در مسیر الهی شدن است.

وی با تأکید بر اینکه انتظار فرج و انتطار خدمت گذاری در زمان فرج، هم ردیف شهادت است، گفت: ظهور حجت (عج) حلال دردها و آلام بشر است.

مولازاده بیان کرد: زمین هرگز از حجت خدا خالی نمی‌شود و امروز نیز حضرت صاحب (عج) در میان ما است و بر رفتار ما نظاره می‌کند.

وی حضور امام در دنیا را لازمه ادامه حیات بشر دانست و افزود: زمانی پیامبر هست و زمانی نیست و در نبود پیامبر (ص)، امام و حجت خداوند حضور دارد.

امام جمعه رزن با بیان اینکه امام زمان (عج) در ظاهر غایب است، تصریح کرد: ولیعصر (عج) هرچند در ظاهر دیده نمی‌شوند اما حضور دارند و اگر امدادها و کمک‌های آن امام غایب نبود، سرنوشت تشیع طور دیگری رقم می‌خورد.

وی بودن در مکتب امام زمان (عج) و انتطار فرج کشیدن را از افضل عبادت‌ها برشمرد و ادامه داد: شهدا مهمترین نمونه های منتظران واقعی بودند.

مولازاده محور مقاومت را از جایگاهای عبادت های حقیقی  دانست و خاطرنشان کرد: شهدا از امام حسین (ع) الگو گرفتند و راه و رسم جهاد در راه اصلاح وضعیت بشر را انتخاب کردند.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43496
  • دیدگاه‌ها برای مجاهدین در راه خدا به دنبال شهادت هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.