• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6
معاون فرماندار نهاوند:

ماه محرم فرصت خوبی برای روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین است

  • کد خبر : 190858
  • 31 تیر 1402 - 7:49
ماه محرم فرصت خوبی برای روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: تبلیغ بسیار اثرگذار و مهم است و باید از دهه محرم برای تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان که تشنه معارف اهل‌بیت است، بهره ببریم.

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی برای نسل جوان جامعه و درک بهتر فلسفه عاشورا است.

وی اظهار داشت: جوانان امروز تشنه معارف و سیره عملی اهل‌بیت هستند و از این ایام اثرگذار نهایت بهره را باید ببریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مبلغین نکات ارزشمند و راهبردی در خصوص اهمیت تبلیغ و تبیین عنوان شد که در این دهه باید مورداستفاده و توجه قرارگرفته و عمل شود.

وی ادامه داد: همان‌طور که ایشان فرمودند؛ در تبلیغ باید به مبنای فکری جبهه مقابل حمله کرد و موضع تهاجمی داشت. کیانی بیان کرد: دشمنان به‌خوبی صحنه و مخاطب را می‌شناسند و هدف‌گذاری می‌کنند و نسل جوان را مورد انواع تهاجم قرار می‌دهند که این وظیفه ما و مبلغین را سنگین‌تر می‌کند.

وی بیان داشت: تبلیغ بسیار اثرگذار و برنده است و از فرصت ماه محرم برای تبیین بهره برده و نسل جوان را از نقشه‌های دشمنان آگاه کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: باید برای نسل جوان تفهیم و تبیین کنیم که چه شد بعد از غدیر ماجرای سقیفه و بعد عاشورا رخ داد.

وی افزود: روحانیون و مبلغین عزیز در این دهه با توجه زیاد به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، مفاهیم ناب اسلامی را برای جوانان بیان کنند.

کیانی اظهار داشت: این راهبرد بر غنای منبرها و مراسمات می‌افزاید و می‌تواند تحولی در بنیان فکری جوانان ایجاد کند؛ جوانانی که همواره مخاطب خاص و ویژه حضرت آقا بوده‌اند.

 

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190858
  • دیدگاه‌ها برای ماه محرم فرصت خوبی برای روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.