• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

لزوم نظارت دقیق بر طرح های اشتغالزایی

  • کد خبر : 33359
  • 03 آذر 1398 - 10:09
لزوم نظارت دقیق بر طرح های اشتغالزایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی با تأکید بر نظارت دقیق بر طرح های اشتغال گفت: طرح های اشتغال زایی باید به گونه ای تصویب شود که زمینه نظارت بعد از تصویب طرح ها وجود داشته باشند و در این خصوص کمیته های فنی فعال عمل کنند  و نظارت عالیه نیز بر عهده کارگروه است. به […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی با تأکید بر نظارت دقیق بر طرح های اشتغال گفت: طرح های اشتغال زایی باید به گونه ای تصویب شود که زمینه نظارت بعد از تصویب طرح ها وجود داشته باشند و در این خصوص کمیته های فنی فعال عمل کنند  و نظارت عالیه نیز بر عهده کارگروه است.

به گزارش عصر همدان؛ ظاهر پورمجاهد  در جلسه کمیته نظارت بر اجرای طرح های اشتغال فراگیر و روستایی هدف از تشکیل جلسه را بررسی پرونده‌های متقاضیان استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر و همچنین هماهنگی تشکیل کمیته نظارت بر اجرای طرح های اشتغال فراگیر و روستایی عنوان کرد

پور مجاهدافزود: با توجه به اینکه تحریم های ظالمانه مسائل اقتصادی و معیشت مردم را هدف قرار گرفته است توجه به بحث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم ضروری است.

وی با تأکید بر نظارت دقیق بر طرح های اشتغال بیان داشت: طرح های اشتغال زایی باید به گونه ای تصویب شود که زمینه نظارت بعد از تصویب طرح ها وجود داشته باشند و در این خصوص کمیته های فنی فعال عمل کنند  و نظارت عالیه نیز بر عهده کارگروه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی ادامه داد: کل سهم ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان مبلغ ۳۸۸۲ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۲۴۴۲ طرح به مبلغ ۳۱۸۴ میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد و پرداخت گردیده که ۸۲ درصد سهم ابلاغی می باشد که با راه اندازی واحدهای مذکور پیش بینی می شود ۶۵ نفر اشتغال ایجاد نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: از تسهیلات مذکور ۹۱۲ میلیارد ریال مربوط به طرح های دستگاه های حمایتی(کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)- بهزیستی- بنیاد شهید و امور ایثارگران) می باشد و ۲۹۲ میلیارد ریال از تسهیلات عقد قرارداد و پرداختی مربوط به طرح های حمایتی می باشد.

پورمجاهد خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۲۵۱ طرح به مبلغ ۲۳۸۴ میلیارد ریال نیز در بانک های عامل (کشاورزی- توسعه تعاون- پست بانک وصندوق کارآفرینی امید) درحال بررسی و تکمیل مدارک می باشد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33359
  • دیدگاه‌ها برای لزوم نظارت دقیق بر طرح های اشتغالزایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.