• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

لزوم حمایت دستگاه های نظامی از ضابطین / مظلومیت ضابطین نظامی در هیاهوی شهر

  • کد خبر : 145009
  • 26 بهمن 1400 - 12:42
لزوم حمایت دستگاه های نظامی از ضابطین / مظلومیت ضابطین نظامی در هیاهوی شهر

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: جامعه ای که نیروهای نظامی و انتظامی اقتدار نداشته باشند امنیت ندارد و کسانی که در این زمینه سهل انگاری کردند باید پاسخگو باشند؛ چرا که به راحتی نمی توان از مسئله ای به این مهمی بگذریم. به گزارش عصرهمدان؛ این روزها که ضابطین نظامی و گشت […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: جامعه ای که نیروهای نظامی و انتظامی اقتدار نداشته باشند امنیت ندارد و کسانی که در این زمینه سهل انگاری کردند باید پاسخگو باشند؛ چرا که به راحتی نمی توان از مسئله ای به این مهمی بگذریم.

به گزارش عصرهمدان؛ این روزها که ضابطین نظامی و گشت های رضویون به عنوان یکی از بازوهای پر توان و قدرتمند در حوزه امنیت هستند، نمی توان از خدمات آنها به سادگی گذشت.

جوانانی که شبانه روزی در محلات، اقدامات مشکوک و خلافکاران را رصد می کنند، محله هایی که گشت رضوین دارند شاید بتوان گفت امنیت بالایی دارند.

متاسفانه بعد از اتفاق شهید رنجبر و نبود قوانین کافی برای حمایت از نیروهای نظامی، این بار در شهرستان همدان شاهد اتفاق دیگری بودیم که کار ضابطین قضایی را نادیده گرفتند.

یک کارشناس نظامی در همدان گفت: از تمام گشت ای رضویون قدردانی می کنیم چرا که زحمات زیادی در امنیت محلات دارند و هر ماه یکبار جلسه ای با آنها تشکیل می شود.

وی افزود: نیروی انتظامی تمام قد مقابل خلافکاران می ایستد و مجموعه های نظامی نگاه حمایتی به گشت هی رضویون و نیروهای بسیجی دارند که در کشف و شناسایی خلافکاران کمک می کنند.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس گفت: معتقدم که اول باید اقتدار پلیس را از لحاظ قانونی برگردانیم چرا که در یک زمان تصمیمات غیر کارشناسی گرفته شده و نیاز به اصلاح دارد.

وی افزود: جامعه ای که نیروهای نظامی و انتظامی اقتدار نداشته باشند امنیت ندارد و کسانی که در این زمینه سهل انگاری کردند باید پاسخگو باشند؛ چرا که به راحتی نمی توان از مسئله ای به این مهمی بگذریم.

فلاحی تاکید کرد: مجلس پای کار است اما از آنجا که دستگاه قضا ونظامی لایحه ای برای اصلاح بفرستند و تعللی که در این امر صورت گرفته باید جبران شود.

وی گفت: اقتدار پلیس با اصلاح قانون اصلاح می شود و همچنین ضابطین قضایی نیز باید مورد حمایت واقع شوند و قانون را برای آنها تسهیل کنیم.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145009
  • دیدگاه‌ها برای لزوم حمایت دستگاه های نظامی از ضابطین / مظلومیت ضابطین نظامی در هیاهوی شهر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.