• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

لزوم بازنگری بانک ها در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک

  • کد خبر : 156990
  • 08 تیر 1401 - 8:12
لزوم بازنگری بانک ها در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک

حجت الاسلام فلاحی، طی بازدید از شرکت های تولیدی کوچک در استان با بیان مشکلات متعدد واحد ها گفت: علاوه بر اینکه اعطای تسهیلات به واحدهای خرد نیازمند بازنگری است واحد های تولیدی نیز با مشکلاتی نظیر مالیات، بیمه تامین اجتماعی و دریافت مجوز نیز روبرو هستند. به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام فلاحی، نماینده […]

حجت الاسلام فلاحی، طی بازدید از شرکت های تولیدی کوچک در استان با بیان مشکلات متعدد واحد ها گفت: علاوه بر اینکه اعطای تسهیلات به واحدهای خرد نیازمند بازنگری است واحد های تولیدی نیز با مشکلاتی نظیر مالیات، بیمه تامین اجتماعی و دریافت مجوز نیز روبرو هستند.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از شرکت های تولیدی کوچک در استان با بیان مشکلات متعدد واحد ها گفت: علاوه بر اینکه اعطای تسهیلات به واحدهای خرد نیازمند بازنگری است واحد های تولیدی نیز با مشکلاتی نظیر مالیات، بیمه تامین اجتماعی و دریافت مجوز نیز روبرو هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات و موانع در صدور مجوز کسب و کار در سطح استان و کشور از طریق وزارت خانه ها ایجاد می‌شود که امید است دولت و وزراء بازنگری در قوانینی که در گلوگاه های اعطای تسهیلات و مجوز است را بررسی کنند.

فلاحی درباره اعطای تعهدات ارزی به واحدهای تولیدی گفت: تعهدات ارزی به سمت واحدهای تولیدی بسیار بزرگ است در صورتی که واحدهای تولیدی کوچک بیشترین سهم اشتغال، مصرف داخلی و صادرات به کشور های همسایه را دارند.

حجت الاسلام فلاحی افزود: بحث بازنگری اعطای تسهیلات به واحدهای خرد را پیگیری خواهم کرد که در قالب یک بحث اقتصادی مرتفع شود.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156990
  • دیدگاه‌ها برای لزوم بازنگری بانک ها در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.