• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

لباس های گرم و زمستانی در بسته های شب یلدا به خانواده های نیازمند اهدا می شود

  • کد خبر : 38300
  • 30 آذر 1398 - 8:29
لباس های گرم و زمستانی در بسته های شب یلدا به خانواده های نیازمند اهدا می شود

صالح جهانگرد با بیان اینکه امسال علاوه بر بسته های غذایی شب یلدا، لباس های گرم و زمستانی به خانواده های نیازمند اهدا می شود گفت: این موسسه نیکوکاری شب یلدا را در کنار خانواده های تحت پوشش، بی سرپرست و بد سرپرست می گذراند تا تسکین درد نیازمندان و این خانواده ها باشد.  به […]

صالح جهانگرد با بیان اینکه امسال علاوه بر بسته های غذایی شب یلدا، لباس های گرم و زمستانی به خانواده های نیازمند اهدا می شود گفت: این موسسه نیکوکاری شب یلدا را در کنار خانواده های تحت پوشش، بی سرپرست و بد سرپرست می گذراند تا تسکین درد نیازمندان و این خانواده ها باشد.

 به گزارش عصر همدان؛ یلدا نامی که هر ایرانی را به یاد محبت، مهربانی و عشق بیشتری می دازد و شبی که با سرخی انار، شیرینی هندوانه و فال حافظ به سر می آید.

لحظاتی که به دور از شلوغی های شهر خانواده ها گرد هم می آییم و یادی از گذشته ها می کنیم. در این میان انسان های نیازمندی هستند که شاید کمی آهسته تر برای این شب اماده می شوند پس نباید از این عزیزان غفلت بکنیم .

معاون یک موسسه نیکوکاری که امسال هم در نظر دارد در کنار خانواده های نیازمند شب یلدا را به صبح زمستان وصل کند گفت وگویی داشتیم که می خوانیم.

صالح جهانگرد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان با بیان اینکه سنت ده سال این موسسه است که شب یلدا را در کنار خانواده های نیازمند بگذراند گفت: با کمک مردم هر ساله بسته های شب یلدا را تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا می کنیم.

وی افزود: به یاری خدا و به کمک مردم همدان هر ساله بسته های شب یلدا از قبیل مرغ، خشکبار، آجیل و میوه را تهیه و به خانواده هایی که توسط تحقیقات میدانی و یا معتدمین در مساجد  شناسایی می شوند توزیع کنیم.

معاون این موسسه با اشاره به اینکه امسال در نظر داریم بسته ها پر محتواتر باشند عنوان کرد: علاوه بر تهیه بسته های یلدایی لباس های گرم و زمستانی برای کودکان و خانواده های مذکور تهیه کرده و در اختیار آنها قرار می دهیم.

جهانگرد با تاکید بر اینکه شب یلدا لحظات در کنار هم بودن هاست گفت: همه باید سعی کنیم گرمی را نه تنها به محافل خانه های خود بلکه به خانواده هایی که نیازمند دستان ما هستند هدیه کنیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38300
  • دیدگاه‌ها برای لباس های گرم و زمستانی در بسته های شب یلدا به خانواده های نیازمند اهدا می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.