• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

قیمت مرغ، همان قیمت مصوب تنظیم بازار است/ افزایش قیمت نداریم

  • کد خبر : 182253
  • 01 اردیبهشت 1402 - 10:53
قیمت مرغ، همان قیمت مصوب تنظیم بازار است/ افزایش قیمت نداریم

رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان از نظارت حداکثری بر قیمت مرغ در سراسر استان خبر داد و گفت: برای بالانرفتن قیمت مرغ، طی جلسه قبلی امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی، قرار شد از تمام ظرفیت‌های خود در بحث نظارت بر بازار استفاده کنیم. داریوش سرحدی، رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی […]

رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان از نظارت حداکثری بر قیمت مرغ در سراسر استان خبر داد و گفت: برای بالانرفتن قیمت مرغ، طی جلسه قبلی امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی، قرار شد از تمام ظرفیت‌های خود در بحث نظارت بر بازار استفاده کنیم.

داریوش سرحدی، رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: در کارگروه تنظیم بازار استان همدان مقرر شد که بر خروج مرغ از استان نظارت بیشتری صورت بگیرد به‌طوریکه جلوی خروج مرغ بدون مجوز گرفته شود.

وی با بیان این که در خصوص عرضه مرغ گرم در سطح شهر مشکلی وجود ندارد، افزود: با تدابیر وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ گرم به‌خوبی در سطح استان عرضه خواهد شد و در ایام عید فطر با کمبود مرغ مواجه نخواهیم شد.

داریوش سرحدی از نظارت حداکثری بر قیمت مرغ در سراسر استان خبر داد و گفت: برای بالا نرفتن قیمت مرغ طی جلسه قبلی امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی  قرار شد از تمام ظرفیت های خود در بحث نظارت بر بازار استفاده کنیم.

وی افزود: بازرسی ها الان در سطح شهر در حال اجراست و برای پیشبرد بهتر کار بازرسی از ظرفیت های موجود در سازمان تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، همکاران مدیریت شهری شهرستان ها، همکاران اداره کل دامپزشکی و بسیج اصناف استفاده کرده‌ایم.

وی با تاکید بر تغییر نکردن قیمت مرغ در چند روز اخیر، عنوان کرد: قیمت مرغ همان قیمت مصوب در تنظیم بازار است و هیچ افزایش قیمتی را در این خصوص نداشته‌ایم.

به گزارش عصرهمدان؛ برای راستی آزمایی این ادعاها،  خبرنگار عصرهمدان به صورت میدانی به تعدادی زیادی از مرغ فروشی‌های سطح شهر همدان مراجعه کرد اما هیچ یک از مرغ فروشی‌‌ها مرغی برای فروش نداشتند.

پس از پرس و جو متوجه شدیم که مرغ فروشی‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده مرغی دریافت نخواهند کرد.

حال منتظر پاسخ قانع کننده از مسئولان ذیربط هستیم!

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182253
  • دیدگاه‌ها برای قیمت مرغ، همان قیمت مصوب تنظیم بازار است/ افزایش قیمت نداریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.