• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
8
دادستان همدان:

قنات ها و چاه های غیرمجاز مسدود شود

  • کد خبر : 192804
  • 18 مرداد 1402 - 11:20
قنات ها و چاه های غیرمجاز مسدود شود
دادستان همدان گفت: مسدود سازی قنات ها و چاه های غیرمجاز، آزادسازی بستر و حریم رودخانه و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز از مطالبات اهالی روستای برفجین است که باید دستگاه های متولی هرچه سریعتر برای رفع مشکلات آنان وارد میدان شوند.
به گزارش عصر همدان؛ دادستان همدان به درخواست شورای روستای برفجین با حضور در این روستا و امامزاده محسن(ع) و دعوت از مسئولان نیروی انتظامی، منابع طبیعی، مدیریت منابع آب شهرستان برای پیگیری حل مشکلات مطروحه، پای درد دل اهالی نشست. احداث چاه ها و قنات غیرمجاز که زمینه ساز ضربه به منابع آبی منطقه شده، تصرف بستر و حریم رودخانه، ساخت و سازهای غیر مجاز و سرقت از باغات این منطقه توسط معتادین؛ برخی از مشکلات مطرح شده از سوی شورای روستای برفجین بود.
حسن خانجانی موقر دادستان همدان گفت: مطالب عنوان شده باید ریز به ریز از سوی دستگاه های متولی بررسی شود تا حقی از اهالی تضییع نشود.
وی همچنین تأکید کرد: شرکت آب منطقه ای مؤظف است تا هرچه سریعتر برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه های سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.
این مقام مسوول قضایی به ساخت و سازهای غیرمجاز که زمینه ساز اعتراض اهالی این روستا شده هم اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز منابع طبیعی با توجه به اسناد کاداستر، حد و حدود اراضی را مشخص کرده و مطابق با قانون به وظایف خود عمل کند.
انتهای پیام/ز
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192804
  • دیدگاه‌ها برای قنات ها و چاه های غیرمجاز مسدود شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.