• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

قرارگاه جهادی با هدف حمایت از طلاب کارآفرین تشکیل خواهد شد

  • کد خبر : 28022
  • 03 آبان 1398 - 12:17
قرارگاه جهادی با هدف حمایت از طلاب کارآفرین تشکیل خواهد شد

 معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان با استقبال از طرح ها و مهارتهای طلاب کارآفرین گفت: ما نیز به دنبال فراهم کردن بستر رونق تولید در حوزه های علمیه هستیم و برای رسیدن به این مطلوب درصدد تشکیل کانون و قرارگاه جهادی در حوزه ها هستیم. به گزارش عصر همدان؛جلسه تعامل با مرکز خدمات […]

 معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان با استقبال از طرح ها و مهارتهای طلاب کارآفرین گفت: ما نیز به دنبال فراهم کردن بستر رونق تولید در حوزه های علمیه هستیم و برای رسیدن به این مطلوب درصدد تشکیل کانون و قرارگاه جهادی در حوزه ها هستیم.

به گزارش عصر همدان؛جلسه تعامل با مرکز خدمات حوزه های علمیه استان همدان جهت حمایت از طلاب کارآفرین صبح امروز در حوزه علمیه خواهران بهار برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علی مهری معاون فرهنگی و معیشت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان همدان حضور داشته و به بحث و تبادل نظر با طلاب کارآفرین پرداخت.

در این جلسه طلاب کار آفرین هر کدام از طلاب به بیان مهارتهای خود در زمینه های مختلف از جمله تولیدات خانگی از قبیل خیاطی، دوخت مانتو مدارس، پک جشن تکلیف، سرویس خواب نوزاد، سرویس آشپزخانه، طراحی فرش، طراحی لباس، عروسک دوزی، شمع سازی، پرورش گل، سبزیجات خشک، چیپس میوه و… پرداختند.

در ادامه طلاب کارآفرین تقاضای خود را در خصوص نیاز به سرمایه و حمایت و بازاریابی مطرح کرده و خواستار حمایت از طلاب کارآفرین شدند.

در ادامه حجت الاسلام مهری، معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان با استقبال از طرح ها و مهارتهای طلاب کارآفرین خاطرنشان کرد: ما نیز به دنبال فراهم کردن بستر رونق تولید در حوزه های علمیه هستیم تا از این طریق هم اشتغالزایی برای طلاب صورت گیرد و همینطور منبع درآمدی برای خانواده های طلاب و حوزه های علمیه باشد.

وی از تشکیل کانون جهادی در این باره خبر داد و گفت: برای رسیدن به این مطلوب درصدد تشکیل کانون و قرارگاه جهادی در حوزه های علمیه هستیم تا با راه اندازی هسته ها و تیم سازی و برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوعات تخصصی، هوش مالی، نحوه بازاریابی و… بتوانیم با تخصیص وام به این هدف نائل شویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28022
  • دیدگاه‌ها برای قرارگاه جهادی با هدف حمایت از طلاب کارآفرین تشکیل خواهد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.