• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

قدم‌های استوار گروه‌های جهادی و جهادگران در راستای محرومیت‌زدایی+تصاویر

  • کد خبر : 148504
  • 10 فروردین 1401 - 9:27
قدم‌های استوار گروه‌های جهادی و جهادگران در راستای محرومیت‌زدایی+تصاویر

ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهرها و روستاها که توسط گروه های جهادی برداشته می‌شود، نشان از ایستادگی پای آرمان‌های این انقلاب دارد. علی فردوسی پور، به گزارش عصرهمدان؛ ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهرها و روستاها که توسط گروه های جهادی برداشته می‌شود، نشان از ایستادگی پای آرمان‌های […]

ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهرها و روستاها که توسط گروه های جهادی برداشته می‌شود، نشان از ایستادگی پای آرمان‌های این انقلاب دارد.

علی فردوسی پور، به گزارش عصرهمدان؛ ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهرها و روستاها که توسط گروه های جهادی برداشته می‌شود، نشان از ایستادگی پای آرمان‌های این انقلاب دارد.

گروه های جهادی که در راستای محرومیت زدایی همه مناطق تلاش می کنند این روزها نیز در تعطیلات نوروز به آبادانی روستاها و مناطق محروم می پردازند.

محمدرضا نقدی مسئول گروه جهادی شهید بشیر نقدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گروه جهادی ما از سال ۹۰فعالیت خود را شروع کرده است.

وی ادامه داد: این گروه جهادی در تمام فعالیت های خیرخواهانه از تهیه ماسک و گندزدایی در ایام کرونا گرفته تا ساخت و ساز در روستاها و تهیه بسته های معیشتی فعالیت می کنند.

این فعال فرهنگی افزود: هم اکنون در شهرستان ملایر بخش زند و روستای پری مشغول هستیم و از صفر تا صد ساختمانهای عمرانی را به عهده می گیریم.

وی از توزیع ۵۰۰ تا ۶۰۰ بسته معیشتی در سطح روستاهای اطراف خبر داد و گفت: با شروع ماه مبارک رمضان توزیع بسته های معیشتی بیشتر می شود.

نقدی تاکید کرد: اکثر کمک ها توسط خیرین جمع آوری و توزیع می شود.

با آرزوی موفقیت برای تمام گروه های جهادی که در گوشه و کنار کشور غبار فقر را می زدایند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148504
  • دیدگاه‌ها برای قدم‌های استوار گروه‌های جهادی و جهادگران در راستای محرومیت‌زدایی+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.