• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

قدرت مردم در حماسه ۹ دی نباید فراموش شود

  • کد خبر : 39658
  • 08 دی 1398 - 9:03
قدرت مردم در حماسه ۹ دی نباید فراموش شود

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب برای تغییر و ساقط کردن نظام در تلاش است، گفت: دشمن تلاش می کند در یک برنامه مدون از طریق اسقاط نظام اسلامی، تغییر قانون اساسی و کنار گذاشتن ولایت فقیه خود را به داخل کشور بازگرداند. یک کارشناس مسائل سیاسی در […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب برای تغییر و ساقط کردن نظام در تلاش است، گفت: دشمن تلاش می کند در یک برنامه مدون از طریق اسقاط نظام اسلامی، تغییر قانون اساسی و کنار گذاشتن ولایت فقیه خود را به داخل کشور بازگرداند.

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص هفته بصیرت و حماسه ۹ دی اظهار داشت: در سال ۸۸ فتنه گران با همراهی دشمنان، نظام را به لبه پرتگاه و سقوط رساندند تا آمریکا را به داخل کشور بازگردانند اما خواب برگشت آمریکا به داخل کشور تعبیری ناشدنی است.

وی در خصوص مهمترین دستاورد حماسه ۹ دی افزود: یکی از پایه های نظام اسلامی مبتنی بر حضور مردم است و حماسه آفرینی مردم در ۹ دی سال ۸۸ این موضوع را اثبات کرد.

حجت الاسلام  فلاحی با بیان اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب برای تغییر و ساقط کردن نظام در تلاش است، گفت: دشمن تلاش می کند در یک برنامه مدون از طریق اسقاط نظام اسلامی، تغییر قانون اساسی و کنار گذاشتن ولایت فقیه خود را به داخل کشور بازگرداند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند، هر روزی که دشمن از ما تعریف کند آن روز را باید عزا بگیریم، عنوان کرد: ما نباید از توطئه دشمن غافل شویم؛ دشمن به بعضی از مسئولین داخلی دل بسته و از آنها حمایت می کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید دقت کنند و در انتخابات پیش رو افرادی که به هر نحوی مورد حمایت دشمنان هشتند را انتخاب نکنند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به حضور پرشور مردم در اجتماع ۹ دی بیان کرد: قدرت مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ چیزی است که نباید به فراموشی سپرده شود و لازم است این حماسه همیشه ماندگار بماند.

انتهای پیام/ ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39658
  • دیدگاه‌ها برای قدرت مردم در حماسه ۹ دی نباید فراموش شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.