• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1
استاندار همدان تاکید کرد:

قدرت بازدارندگی با حضور حداکثری در انتخابات

  • کد خبر : 212272
  • 11 اسفند 1402 - 12:29
قدرت بازدارندگی با حضور حداکثری در انتخابات
استاندار همدان با بیان اینکه میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی ایجاد کرده، گفت: با حضور حداکثری دشمن از توطئه و تفرقه‌افکنی مأیوس شده و حرکت آنها کند خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر همدان»؛  قاسمی‌فرزاد صبح امروز در حضور در صندوق‌های رای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات وظیفه شرعی، ملی و میهنی، یک حق و راهی برای تعیین سرنوشت ملت است.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی ایجاد کرده، عنوان کرد: با حضور حداکثری دشمن از توطئه و تفرقه‌افکنی مأیوس شده و حرکت آنها کند خواهد شد.

استاندار همدان در ادامه گفت: مردم غیور همدان همانند حضور بسیار پررنگ خود در روز ۲۲ بهمن امسال، امروز نیز یک حماسه دیگر خلق می‌کنند.

قاسمی فرزدا بیان کرد: امروز در آغازین ساعت رأی‌گیری شعبه کار خود را شروع کرده و با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

وی با اشاره به روزهای برگزاری انتخابات در کشور که به نوعی عید محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: چرا که مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانند در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

استاندار همدان همچنین ادامه داد: خدا را شاکرم که یک بار دیگر توفیق شد که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بتوانم در انتخابات شرکت کرده و رأی دهم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه با انتخاب درست باید افراد شایسته و صالح از بین تمام کسانی که تأیید صلاحیت شدند، راهی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شوند، اظهار کرد:حضور حداکثری مردم می‌تواند در نوع نگاه دیگران مؤثر باشد و دوستان را شاد و دشمنان را ناراحت کند.

وی یادآور شد: میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی ایجاد کرده و دشمن از توطئه و تفرقه‌افکنی مأیوس شده و حرکت آنها کند خواهد شد.

استاندار همدان افزود: در طول ۴۵ سال گذشته دشمنان از هر اقدامی برای مأیوس و دلسرد کردن مردم ایران استفاده کردند اما راه به جایی نبردند و امروز پیروزی متعلق به مردم ایران است که با تمسک به قرآن و اسلام در برابر توطئه‌ها ایستادند و روز به روز گام‌های موفقیت‌آمیز را به سمت پیروزی و قله‌ها برداشتند.

قاسمی‌فرزاد در پایان با عرص تشکر از اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه باید امروز صحنه‌های زیبایی که خلق شده را به مردم ایران و دنیا منعکس و مخابره کنند، چرا که حرکت امروز مردم مایه غرور و افتخار ملت در کشور و بین‌الملل است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212272
  • دیدگاه‌ها برای قدرت بازدارندگی با حضور حداکثری در انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.