• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

 قبل از ۱۵ فروردین درباره دورکاری دستگاه ها تصمیم گیری و اعلام می کنیم

  • کد خبر : 57463
  • 13 فروردین 1399 - 11:40
 قبل از ۱۵ فروردین درباره دورکاری دستگاه ها تصمیم گیری و اعلام می کنیم

سید محمد رضا میرصفدری با بیان اینکه با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، درباره دورکاری ادارات بعد از ۱۵ فروردین، قطعاً قبل از پانزدهم فروردین ماه نتیجه گیری را اعلام می‌کنیم، گفت: ما تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم و بررسی آن‌ها مبتنی بر کاهش حضور افراد و آحاد مردم بوده است. سیدمحمدرضا میرصفدری، معاون […]

سید محمد رضا میرصفدری با بیان اینکه با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، درباره دورکاری ادارات بعد از ۱۵ فروردین، قطعاً قبل از پانزدهم فروردین ماه نتیجه گیری را اعلام می‌کنیم، گفت: ما تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم و بررسی آن‌ها مبتنی بر کاهش حضور افراد و آحاد مردم بوده است.

سیدمحمدرضا میرصفدری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ با اشاره به دورکاری ادارات نهادها و دستگاه های اجرایی تا ۱۵ فروردین اظهار کرد: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره دورکاری ادارات بعد از ۱۵ فروردین، قطعاً قبل از پازدهم فروردین نتیجه گیری را اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دورکاری ادارت بر شیوع ویروس کرونا تاثیرگذار بوده یا خیر، افزود: ما تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم و بررسی آنها مبتنی بر کاهش حضور افراد و آحاد مردم بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان تاکید کرد: کارشناسان معتقدند برای شکست ویروس کرونا باید زنجیره انتقال آن قطع شود و طرح دورکاری در این راستا است.

میرصفدری تاکید کرد: سازمان اداری و استخدامی در ستاد ملی مبارزه با کرونا با مشورت کارشناسان به این نتیجه رسیده که باید دورکاری اتفاق بیافتد و تماس اجتماعی کاهش یابد و ما هم این تصمیم را اجرا می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان گفت: دورکاری طبق روال سابق برقرار و اولویت ما دورکاری بانوان است و حضور حداقلی کارکنان از طریق دور کاری را دنبال می‌کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ استاندارد همدان با اشاره به  مصوبه تعدیل نیروی کاری ادارات استان همدان تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹،  در جلسه ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا به ادارات استان ابلاغ کرده بود که به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز همانند کل کشور به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

 انهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=57463
  • دیدگاه‌ها برای  قبل از ۱۵ فروردین درباره دورکاری دستگاه ها تصمیم گیری و اعلام می کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.