• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد

فوت ۲ نفر به علت تصادف در همدان/ کاهش تصادفات در ایام اربعین

  • کد خبر : 2499
  • 06 آبان 1397 - 14:44
فوت ۲ نفر به علت تصادف در همدان/ کاهش تصادفات در ایام اربعین

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از فوت ۲ نفر به علت تصادف در هفت روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: اربعین امسال به نسبت سال گذشته شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم.

به گزارش عصر همدان، سعید اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد کاهش میزان تصادفات رانندگی در ایام اربعین حسینی هستیم، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته میزان تصادفات و فوتی‌های ایام اربعین کاهش داشت.

وی با بیان اینکه در هفت روز گذشته متأسفانه دو نفر در اثر تصادف در همدان  فوت کرده‌اند، گفت: عصر روز جمعه، چهارم آبان ماه در جاده گنجنامه خودرویی از مسیر خود خارج و این امر منجر به تصادف شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در این تصادف یک دستگاه سواری پژو با ۶ نفر سرنشین از مسیر منحرف شد، خاطرنشان کرد: با برخورد شدید این خودرو با گاردیل و درختان حاشیه جاده، یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

وی علت حادثه را سرعت بالای خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح جاده دانست و افزود: در ایام اربعین حسینی تردد خودروها در جاده‌های همدان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

اسماعیلی با اشاره به افزایش فعالیت نیروهای پلیس در ایام اربعین حسینی، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات قابل توجهی را در این مدت ارائه دهیم و شاهد تصادف در جاده‌های استان نیز نباشیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2499
  • دیدگاه‌ها برای فوت ۲ نفر به علت تصادف در همدان/ کاهش تصادفات در ایام اربعین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.