• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

فوت راننده کامیون بر اثر واژگونی در بهار

  • کد خبر : 23894
  • 08 مهر 1398 - 20:22
فوت راننده کامیون بر اثر واژگونی در بهار

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از فوت راننده یک کامیون بر اثر واژگونی خبر داد. مهدی حمزه، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: صبح امروز حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح بنا بر اطلاع مرکز کنترل و فرماندهی عملیات گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه بنز جفت آتکو برای […]

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از فوت راننده یک کامیون بر اثر واژگونی خبر داد.
مهدی حمزه، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: صبح امروز حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح بنا بر اطلاع مرکز کنترل و فرماندهی عملیات گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه بنز جفت آتکو برای ما ارسال شد.
حمزه ادامه داد: این واژگونی در چهار کیلومتری پایگاه صالح آباد به سمت سنندج رخ داده بود و همکاران من به محض اطلاع در صحنه حاضر شدند.
وی با ابراز تاسف گفت: متاسفانه راننده کامیون که فوت شده بود بین گارد ریل و ستون کامیون گیر افتاده بود و با درخواست جرثقیل سنگین از همدان جنازه راننده توسط ست نجات رهاسازی شده و تحویل عوامل انتظامی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با نامعلوم بودن دلیل واژگونی گفت: چون بعد از وقوع حادثه در محل حاضر شدیم و واژگونی ها نیز خط ترمز ندارند نمی توان دلیل واژگونی را فهمید؛ اما معمولا بر اثر بی احتیاطی یا خواب آلودگی یا صحبت با تلفن همراه این حوادث رخ می دهد.
انتهای پیام/ک
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23894
  • دیدگاه‌ها برای فوت راننده کامیون بر اثر واژگونی در بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.