• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

فعالیت ۳۰۰۰ هیات در همدان/ جانمایی بیش از ۳ هزار نقطه تبلیغی برای عزاداری در استان همدان

  • کد خبر : 160028
  • 08 مرداد 1401 - 12:23
فعالیت ۳۰۰۰ هیات در همدان/ جانمایی بیش از ۳ هزار نقطه تبلیغی برای عزاداری در استان همدان

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با تاکید بر اینکه در اعزام ها بیشتر از مبلغان بومی بهره خواهیم برد گفت: درخواست اعزام ۳۰۰مبلغ غیر بومی را داشته ایم و ۳ هزار نقطه تبلیغی برنامه عزاداری در نظر گرفته شده است. به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو […]

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با تاکید بر اینکه در اعزام ها بیشتر از مبلغان بومی بهره خواهیم برد گفت: درخواست اعزام ۳۰۰مبلغ غیر بومی را داشته ایم و ۳ هزار نقطه تبلیغی برنامه عزاداری در نظر گرفته شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگاران؛ با بیان اینکه محرم امسال به حوزه کودک توجه ویژه‌ای در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری داریم گفت: به دنبال این هستیم برنامه «شیرخوارگان حسینی» تنها برای شیرخوارگان و مادران نباشد بلکه امسال توجه به حسینیه‌های کودک در کنار هیات‌ها مد نظر است.

وی از برگزاری اولین دوره «تربیت معلمان حسینیه کودک» خبر داد و گفت: محرم امسال برنامه ویژه نوجوانان دختر و پسر را خواهیم داشت که نقش دختران در ایجاد تبیین در جامعه مهم بوده و برنامه «احلی من العسل» نیز به نام حضرت قاسم را برای پسران مد نظر داریم.

نظیری با بیان اینکه تیم تبلیغی تخصصی روایتگری عاشورا فعال خواهند شد عنوان کرد: برای بانوان نیز برنامه‌هایی در محرم امسال درنظر گرفته شده است

وی با تاکید به اینکه امسال در برگزاری مراسم محرم دولت و ستاد کرونا نهایت تعامل را دارند و با تایید کارشناسان وزارت بهداشت مراسم عزای حسینی برگزار خواهد شد گفت: میزان درصد حضور افراد مطابق رنگ‌بندی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه محدودیتی در ایستگاه‌های صلواتی نیز وجود ندارد اما باید توزیع اقلام بسته‌‌بندی شده باشد.

نظیری بیان کرد: از هیات‌ها درخواست کردیم برنامه‌ها را حتی‌المقدور در فضای باز برگزار کنند

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد هیات‌های استان در سامانه ۲ هزار و ۲۰۰ مورد ثبت شده اما پیش‌بینی می‌شود بیش از سه ۳ هزار هیات در استان فعال هستند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=160028
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت ۳۰۰۰ هیات در همدان/ جانمایی بیش از ۳ هزار نقطه تبلیغی برای عزاداری در استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.