• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان تاکید کرد:

فرهنگسراها بازوهای اجرایی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در محلات

  • کد خبر : 190589
  • 28 تیر 1402 - 15:53
فرهنگسراها بازوهای اجرایی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در محلات
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: فرهنگسراها بازوهای اجرای سازمان فرهنگ اجتماعی در محلات هستند که فعال بودن آنها به گونه‌ای فعالیت شهرداری را نشان می‌دهد.

به گزارش عصر همدان؛ سعید شهابی‌نیا در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورا که با حضور رئیس امور مساجد، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و مدیران فرهنگسراها برگزار شد، افزود با اشاره به مشکلات فرهنگسراها، اظهار داشت: لازم است مدیران فرهنگسراها مشکلات و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا ارائه دهند تا در فصل بودجه‌ریزی لحاظ شود.

شهابی نیا به مشارکت بخش‌خصوصی در استفاده از ظرفیت‌های فرهنگسراها اشاره کرد و اظهار داشت: مدیریت فرهنگسراها برای این موضوع لایحه‌ای به شورای ارائه دهد، تا بتوانیم بخش‌هایی از فرهنگسراها را برون‌سپاری کنیم.

وی همچنین تاکید کرد : مدیران فرهنگسراها می‌توانند از ظرفیت روزنامه هگمتانه استفاده کرده و صفحه‌ ی ویژه‌ای را مختص به حوزه فرهنگی برای فرهنگسراها لحاظ کنند.

تقدیر از  رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در برگزاری اعیاد غدیر تقدیر

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر  در ادامه از رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و ستاد مردمی غدیر در برگزاری اعیاد غدیر تقدیر کرد.

سعید شهابی‌نیا در ادامه از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری واقعه غدیر در شهر، بویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و ستاد مردمی غدیر، همچنین  از مردم متدین و انقلابی  همدان که با کمک های همه جانبه و حضور پرشور خود در این مراسم موجب تقویت  این برنامه فرهنگی شدند نیز  تقدیر و تشکر کرد.

شهابی نیا اظهار داشت: به امید خداوند متعال با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند برگزاری  این مراسم  که در بلوار ارم بصورت متمرکز و محلات مختلف شهر انجام شد، بتوانیم در سال های آتی شاهد غنای هرچه بیشتر این حرکت فرهنگی و ماندگار در شهر باشیم .

در ادامه این جلسه مدیران فرهنگسراهای شهر به بیان و ارائه گزارش عملکرد فرهنگسرا در طی یک سال گذشته پرداخته و مشکلات و پیشنهادات خود را نیز در این زمینه بیان کردند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190589
  • دیدگاه‌ها برای فرهنگسراها بازوهای اجرایی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در محلات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.