• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
6
کارشناس هواشناسی استان همدان:

فردا شب بارش برف تقویت می‌شود

  • کد خبر : 210331
  • 11 بهمن 1402 - 16:34
فردا شب بارش برف تقویت می‌شود
کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان همدان، گفت: اوج فعالیت این سامانه بارشی برای پنج‌شنبه شب پیش‌بینی می‌شود.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه امروز و فردا در اواسط روز بارش برف به صورت پراکنده در مناطق مختلف استان همدان پیش‌بینی می‌شود، گفت: انتظار می‌رود بارش‌ها در نیمه شمالی استان بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه از فردا بعدازظهر با تقویت فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت جمعه شاهد بارش برف در نقاط مختلف استان هستیم، افزود: این بارش‌ها در نیمه جنوبی استان با شدت متوسطی ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر بارش برف بخصوص در گردنه‌های و جاده‌های مواصلاتی وزش باد، پدیده کولاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه از روز شنبه به مراتب این سامانه بارشی از استان همدان خارج می‌شود، عنوان کرد: صبح یکشنبه کاهش محسوس دماهای صبحگاهی بین هشت تا ۱۰ درجه به زیر صفر کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: اوج فعالیت این سامانه بارشی برای پنج‌شنبه شب پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان در ۲۴ ساعت گذشته منفی چهار و شش درجه گزارش شده است، افزود: در این مدت اسدآباد با ۹ درجه گرمترین و ایستگاه فرودگاه همدان با متفی۴ درجه سردترین ایستگاه استان گزارش شده است.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210331
  • دیدگاه‌ها برای فردا شب بارش برف تقویت می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.