• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3
فرماندار همدان:

فرامین مقام معظم رهبری مانع تحقق فتنه‌هاست

  • کد خبر : 203649
  • 17 آبان 1402 - 8:26
فرامین مقام معظم رهبری مانع تحقق فتنه‌هاست
فرماندار همدان گفت:برخورداری مردم از هدایت‌ها و فرامین مقام معظم رهبری که نشان دهنده راه و همواره بصیرت افزایی کرده، یکی از نعمت‌های بزرگی است که مانع تحقق اهداف دشمنان در زمان فتنه‌هاست.

مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان با اشاره به اینکه دشمن در عرصه‌ها، مقاطع زمانی و مکانی مختلف، در حال فتنه‌انگیزی است، عنوان کرد: دشمنان بر اساس خیال خام و باطلی که در ذهن خود، که حاصل محاسبات اشتباهی است، سعی  بر ضربه زدن به نظام اسلامی و انتقام‌گیری از مردم ایران هستند.

وی افزود: این توطئه‌ها در قالب‌های مختلفی چون فتنه ۸۸، شیطنت و فتنه‌انگیزی در سال ۹۶ و اتفاقات اخیر سال۴۰۱، رخ داد.

فرماندار همدان تاکید کرد: این فتنه‌انگیزی‌ها، نتیجه خوی دشمنی و عداوت آمریکا و رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی با مردم ایران و مهمتر از آن انقلاب اسلامی است.

مخفی با بیان اینکه آنها برای دشمنی خود، همیشه براساس یکسری محاسبات و تحلیل‌های نادرست و اشتباه دست به کارهای احمقانه می‌زنند، گفت: دشمنان اسلام برای به ثمر نشستن عداوت و دشمنی خود در هر مرحله با شیوه‌ها و شگردهای مختلف، از زاویه‌های متفاوت وارد عرصه شده، این بار نیز  این مسئله اجتماعی(فوت خانم مهسا امینی) را بهانه کرده و با سوء استفاده از اتفاقات رخ داده سعی بر نشان دادن عقدهای خود نسبت به جامعه شدند.

وی تصریح کرد: برخورداری مردم  از هدایت‌ها و فرامین مقام معظم رهبری که نشان دهنده راه بوده و همواره بصیرت افزایی می‌کند، یکی از نعمت‌های بزرگی است که مانع تحقق اهداف دشمنان در زمان فتنه‌هاست.

فرماندار همدان با اشاره به شناخت و بصیرت بالای مردم، عنوان کرد: پژوهشگران اجتماعی تاکید دارند که بینش و فهم سیاسی مردم ایران از سایر کشورها بالاتر بوده و عمدتاً مردم مسائل را تحلیل کرده و مهمتر از هر چیزی دشمن شناس هستند که این موضوع باعث شکست همیشگی دشمنان شده است.

مخفی با تاکید بر اشتباهی که دشمنان، همواره در معادلات خود تکرار می‌کنند، اذعان داشت: درست است که فتنه‌ها هزینه‌هایی را تحمیل کشور، مردم و نظام می‌کند، اما چون دشمنان احمق بوده و همیشه در غفلت به سر می‌برند. دائماً در حال شکست هستند.

وی به غفلت برخی از مسئولین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر به فرامین مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته و به موقع بصیر افزایی کنیم، دیگر متحمل هزینه‌ها و مشکلات احتمالی، از این قبیل مسائل برای کشور نخواهیم شد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203649
  • دیدگاه‌ها برای فرامین مقام معظم رهبری مانع تحقق فتنه‌هاست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.