• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید «علی کلوپ»

  • کد خبر : 209445
  • 30 دی 1402 - 0:01
فرازهایی از وصیت‌نامه شهید «علی کلوپ»
در این مجال قصد داریم تا با مروری مختصر و اجمالی بر وصیت‌نامه‌های شهیدان، یاد و خاطرشان را زنده نگاه داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در وصیت‌نامه شهید «علی کلوپ» آمده است:

«بِسمِ رب الشهداء والصدیقین
«إنَّ اَلله اشـتَرى مِنَ المؤمِنینَ أنفُسَهُم وَ أموالَهُم بِأنَّ لَهُم الجَنَه
با کسب اجازه از محضر آقا امام زمان (عج) رهبر مستضعفان جهان امام خمینی (ره) و سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام از صدر تا کنون و با آرزوی موفقیت برای تمام کسانی که در این آب و خاک کمر خدمت به اسلام و مردم را بسته و کارشان جز برای رضای الهی نیست. کلماتی چند به عنوان وصیت‌نامه به روی کاغذ می‌آورم امیدوارم که در پیشگاه حق تعالی مورد قبول واقع گردد .
بنده علی کلوپ فرزند حیدر در کمال صحت و سلامت به سر می برم و با کمال میل و رضا و رغبت به این مکان مقدس قدم نهاده‌ام و امیدوارم که این عمل بنده قلم عفوی باشد بر تمام جرائمم . انشاء الله .
ای انسان بدان که تو برای آخرت آفریده شده ای نه برای این دنیا که این دنیا آزمایشگاهی بیش نیست .
تو همیشه در حال نقل مکان می‌باشی این دنیا سرای موقتی بیش نیست تو به سوی مرگ می‌روی و گریختن از آن محال است پس ناچار مرگ تو را در می یابد و بترس از مرگی که آلوده به گناه باشد .
خوشا به حال کسی که پاک و سبک‌بال به دیدار معشوق بشتابند که هیچ طریقی بالاتر از این نیست این بنده آلوده به گناه که اینک مصدع اوقات شما عزیزان است در تمام طول زندگیم انسان خوبی نبوده ام و حسینی زندگی نکرده‌ام که از خداوند تقاضای شهادت حسینی گونه داشته باشم، امیدوارم که مرا هر گونه بپذیرد .
امت عزیز و همیشه در صحنه خود را برای تحمل رنج ها ، مشکلات و مصائب آماده سازید و صبور و بردبار باشید که اِنَّ اَلهَ مَعَ الصابِرین هر چند در این دنیا سختی ها و مصائب زیاد باشد آخرتی پر بار تر انتظارمان را می‌کشد. از تمامی دوستان و آشنایان و همکاران حلالیت می طلبم و آرزوی طلب مغفرت دارم . امیدوارم که بنده را حلال بفرمائید و در نمازهایتان دعا کنیم که ما را جزء شهداء قرار دهند.
عزیزان نمازهایتان را اول وقت بخوانید و در تمام ادعیه شرکت کنید و نماز جمعه را ترک نکنید که باعث وحدت هر چه بیشتر شما عزیزان می شود .
در آخر از خانواده عزیزم تقاضا می‌کنم که هرگز نقطه ضعف به دست دشمنان اسلام ندهند و اگر موقعی احساس ناراحتی کردند به گورستان بیایند و مزار شهدای گلگون کفن را مشاهده کنند و در جایی که در این مکان دو برادر و سه برادر و شاید پنج یا شش نفر از یک خانواده باشند .
لزومی ندارد که شما برای منی که امانت بوده ام ناراحتی کنید و رفتارتان به طریقی باشد که ضد انقلاب پشت سرتان بدگویی کند و خواهرم را طوری تربیت کنید که در زندگی اسطوره باشد و در آخر برای تمام زحماتی که برای من کشیدید و من هیچ گونه قدردانی نکردم تقاضای حلالیت می‌کنم و دعا کنید که کشته شدن من فقط و فقط در راه الله باشد و خداوند ما را به عنوان شهید قبول کند .

شهید «علی کلوپ» نیز از دیگر شهدای ورزشکار استان همدان بود که در رشته فوتبال فعالیت داشت و در ورزش قهرمانی تا حد حضور در تیم منتخب استان و تیم‌های باشگاهی پاس و شاهین همدان پیش رفت. شهید کلوپ از موسسان کانون فرهنگی، ورزشی ایثار ( فجر سابق) بود.

وی نیز برای دفاع از ایران و انقلاب ورزش قهرمانی را رها کرد و پا به مناطق جنگی گذاشت و عاقبت در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل در سال ۶۷ و در عملیات مرصاد به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209445
  • دیدگاه‌ها برای فرازهایی از وصیت‌نامه شهید «علی کلوپ» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.