• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
5

فراخوان ثبت‌نام برای اجرای سرود «سلام فرمانده»

  • کد خبر : 176651
  • 11 بهمن 1401 - 13:31
فراخوان ثبت‌نام برای اجرای سرود «سلام فرمانده»

نماینده جبهه فرهنگی «سرو» در شهرستان اسدآباد از ثبت‌نام دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها برای اجرای سرود «سلام فرمانده» در این شهرستان خبر داد و گفت: این سرود که با اجرای رده سنی ۷ تا ۱۵ سال خواهد بود، قرار است در نیمه شعبان اجرا شود. کبریا غفاری، نماینده جبهه فرهنگی «سرو» در شهرستان اسدآباد در […]

نماینده جبهه فرهنگی «سرو» در شهرستان اسدآباد از ثبت‌نام دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها برای اجرای سرود «سلام فرمانده» در این شهرستان خبر داد و گفت: این سرود که با اجرای رده سنی ۷ تا ۱۵ سال خواهد بود، قرار است در نیمه شعبان اجرا شود.

کبریا غفاری، نماینده جبهه فرهنگی «سرو» در شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه قرار است سرود «سلام فرمانده» به صورت دسته جمعی توسط دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در نیمه شعبان انجام شود، اظهار کرد: این گروه سرود ویژه دختران و پسران مهدوی سراسر شهرستان و روستاهای اطراف است.

وی با بیان اینکه این گروه سرود در رده سنی رده سنی ۷ تا ۱۵ سال خواهد بود و باید افراد در سامانه « https://survey.porsline.ir/s/pjg9d8vq » ثبت نام کند، افزود: مهلت ثبت‌نام تا ۲۲ بهمن است که افراد شرکت کننده ملزم به پرداخت هزینه ۴۰ هزار تومان به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۷۰۰۶۱۲۸۰۸ کبریا غفاری هستد.

نماینده جبهه فرهنگی «سرو» در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برنامه سرود در شهر اسدآباد فیلمبرادری و ضبط خواهد شد، افزود: البته پیگیر هستیم که برای تمرین حضوری مکانی را در اختیار بگیریم.

وی یادآور شد: افراد مشتاق شرکت‌کننده در این گروه سرود می‌توانند برای هماهنگی با شماره ۰۹۱۸۶۴۱۶۹۳۳ به نام کبریا غفاری تماس بگیرند.

غفاری تهیه کلیپ و اجرای دسته جمعی گروه سرود توسط دهه ۸۰ و ۹۰ را ایجاد شور و نشاط در بین این نسل خواند و گفت: دشمن بعد از سرود «سلام فرمانده» توسط این نسل احساس خطر کرد و این کار فرهنگی در سراسر کشور می‌تواند بار دیگر تن دشمن بلرزاند و بداند که با اغتشاشات این نسل به خیابان نمی آید بلکه نسل مهدوی با لشکرکشی برای سربازی حضرت مهدی(عج) فرمانده کل عالم به میدان خواهد آمد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176651
  • دیدگاه‌ها برای فراخوان ثبت‌نام برای اجرای سرود «سلام فرمانده» بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.