• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
5
رئیس فدراسیون وزنه برادری خبرداد:

فدراسیون آماده عقد قرارداد با اداره ورزش نهاوند برای ایجاد کمپ تیم‌ملی

  • کد خبر : 186719
  • 23 خرداد 1402 - 8:55
فدراسیون آماده عقد قرارداد با اداره ورزش نهاوند برای ایجاد کمپ تیم‌ملی
رئیس فدراسیون وزنه‌برادری از امکانات ورزشی شهرستان نهاوند برای برگزاری اردوهای تیم ملی بازدید کرد و از عقد تفاهم‌نامه برپایی اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برادری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برادری به همراه مسئولان محلی و استانی از مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند و امکانات این شهر بازدید کرد.

در این بازدید که جواد نادری وزنه برادر نهاوندی و قهرمان جوانان جهان، مربی تیم ملی جوانان و سرمربی تیم نفت اهواز نیز حضور داشتند؛ جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در این رشته در رده اقایان و بانوان دارای استعدادهای زیادی است.

وی اظهار داشت: این منطقه از نظر زیر ساخت‌ها، امکانات، تجهیزات، موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی ظرفیت برگزاری مسابقات و رویدادهای بزرگ کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی وزنه‌برادری را دارد.

جوانمردی افزود: با وجود امکانات خوبی که شهرستان دارد آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را در رشته‌های مختلف را داریم و در روز‌های گذشته نیز اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به استعدادهای ملی پوش شهرستان در رشته وزنه‌برادری ادامه داد: خانم عسل کدخدایی یکی از ورزشکاران ملی پوش نهاوند در رشته وزنه‌برادری است که همواره در اردوهای تیم ملی حضور دارد.

انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برادری نیز در این بازدید بیان کرد: با توجه به شرایط فوق العاده شهرستان نهاوند و مجموعه بی‌نظیر مهندس علیمرادیان در این شهرستان قطعا از نهاوند به عنوان پایلوت و کمپ اردوی تیم‌های ملی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: این شهرستان می تواند محل برگزاری مسابقات ملی وزنه‌برادری باشد و باعث توسعه این ورزش شود. انوشیروانی همچنین در بازدید از سالن وزنه‌برادری نهاوند هم گفت: فدراسیون وزنه‌برادری در راستای تجهیز نمودن سالن وزنه برادری این شهرستان اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: فدراسیون وزنه برادری آمادگی عقد تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان در خصوص ایجاد کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برادری در نهاوند را دارد.

همچنین در ادامه حضور رئیس فدراسیون در نهاوند از دو پیشکسوت وزنه‌برادری شهرستان آقایان عزت الله رحیمی و کرمخدا کاکاوند با حضور احمدوند فرماندار نهاوند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186719
  • دیدگاه‌ها برای فدراسیون آماده عقد قرارداد با اداره ورزش نهاوند برای ایجاد کمپ تیم‌ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.