• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
6
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس:

دشمن با ایجاد فتنه قصد آسیب زدن به کشور را دارد

  • کد خبر : 202632
  • 09 آبان 1402 - 0:35
دشمن با ایجاد فتنه قصد آسیب زدن به کشور را دارد
نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعتاً کار دشمن، دشمنی است و به‌ شکلی در حال انجام وظیفه بوده، با ایجاد فتنه قصد آسیب زدن به کشور و نظام را دارد.

فتح‌الله توسلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: دشمن همواره بدنبال این است که کشور توسعه پیدا نکرده، قدرت ملی‌ و منطقه‌ای آن پائین آمده، اقتصاد ملی به شدت ضعیف گشته و در روابط خارجی با مشکل روبرو شده تا دنیا منزوی باشیم.

وی افزود: دشمن در این زمینه‌ها کار خود را خوب انجام می‌دهد، عواملی را هم در داخل و هم در بیرون از کشور دارد که ماموریت‌هایی که به آنها محول می‌شود را درست انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس با بیان اینکه وظیفه مسئولین و مردم، شناسایی توطئه‌های دشمن و بکار بردن پادزهر آن است، اذعان داشت: اگر همه ما متوجه بشویم که علت اقدام دشمن در هر زمینه‌ای چه بوده و در واقع  بدنبال  چه چیزی است، طبیعتاً پادزهر آن را پیدا خواهیم کرد و بر خلاف آنچه که دشمن می‌خواهد پیش رفته که در نهایت دشمن نیز به خواسته خود نخواهد رسید.

توسلی در ادامه اظهار داشت: فرض کنید که یکی از خواسته‌های دشمن کاهش قدرت اقتصادی کشور و افزایش وابستگی است، پس ما در مقابله با آن، تولید را افزایش داده و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید ویژه داشته‌اند.

وی با تاکید بر آن که وقتی در زمینه اقتصادی ضعف را برطرف کردیم، رضایت‌مندی عمومی و اعتماد ملی را افزایش می‌دهیم، تصریح کرد: در این صورت است که قدرت ملی بالا رفته، دشمن به این نتیجه می‌رسد که در این زمینه موفق نبوده و با شکست مواجه خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه گاهی اوقات دشمن با تلاش برای گماردن افراد نالایق بر پست ریاست در جامعه، بدنبال ضعف کشور است ادامه داد: یک جاهایی دشمن بدنبال این است که آدم‌های ضعیف را بر مسئولیت‌های مختلف بگمارد، و دلیل آن این است که مردم فکر کنند که مدیران و مسئولین قادر بر چرخاندن کشور در مسیر درست نیستند.

توسلی افزود: طبیعی است اگر فرد ضعیفی در راس یک مسئولیت بوده و فهم دقیق و عمیقی از موضوعات کلان ملی و بین‌المللی نداشته باشد قادر نخواهد بود، به موقع کار درست را انجام دهد.

وی در ادامه برای مقابله با این امر، گماشتن  افراد قوی، بافهم و نگاه دقیق استراتژیک در کارها را یکی از برنامه‌های درست مسئولین دانست، چرا که با تعهد به کشور و ملت کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس با تاکید بر اینکه دشمن بدنبال نهادینه کردن فساد در جامعه بوده، اظهار داشت: گسترش فساد در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اخلاق و امنیت از اهداف دشمنان نظام بوده، که در مقابل، داشتن استراتژی، سیاست مدون و درست برای مبارزه با آن بهترین کار است.

توسلی خاطرنشان کرد: مقابله با فساد در بخش‌های مختلف باید بر اساس ساختارهای اساسی شکل گرفته و از کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند حمایت شود.

وی با بیان اینکه باید با کسانی که بدنبال اختلال در نظام هستند برخورد شود، اذعان داشت: چرا که اگر در کشوری فساد حاکم شد، اعتماد عمومی، از میان رفته، لذا رانت و فساد جای مدیریت درست و افزایش تولید خواهد گرفت.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: دشمن براساس دشمن بودنش، برنامه‌ریزی کرده و مشغول به کار است، در مقابل ماهم بعنوان مسئولین و اتباع کشور وظیفه داریم نقشه شوم آنها را نقشه برآب کرده و در مقابلشان بایستیم.

 

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202632
  • دیدگاه‌ها برای دشمن با ایجاد فتنه قصد آسیب زدن به کشور را دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.