• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

فاجعه در اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مردم را سردرگم کرد

  • کد خبر : 177954
  • 23 بهمن 1401 - 9:31
فاجعه در اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مردم را سردرگم کرد

با وجود اینکه از روزهای گذشته، هشدار بارش برف و برودت هوا در استان صادر شده بود، اما اداره آموزش و پرورش کماکان با تاخیری عجیب و تقریبا ۱۰ دقیقه قبل از شروع رسمی ساعت آموزشی مدارس، اطلاعیه تعطیلی صادر کرد! به گزارش عصرهمدان؛ با وجود اینکه از روزهای گذشته، هشدار بارش برف و برودت […]

با وجود اینکه از روزهای گذشته، هشدار بارش برف و برودت هوا در استان صادر شده بود، اما اداره آموزش و پرورش کماکان با تاخیری عجیب و تقریبا ۱۰ دقیقه قبل از شروع رسمی ساعت آموزشی مدارس، اطلاعیه تعطیلی صادر کرد!

به گزارش عصرهمدان؛ با وجود اینکه از روزهای گذشته، هشدار بارش برف و برودت هوا در استان صادر شده بود، اما روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان کماکان با تاخیری عجیب و تقریبا ۱۰ دقیقه قبل از شروع رسمی ساعت آموزشی مدارس، اطلاعیه تعطیلی صادر کرد!

هشدار سطح نارنجی بارش برف، برودت هوا و کولاک از دو روز قبل صادر شده بود و وضعیت بارش هم از ساعات ابتدایی صبح امروز معلوم است.

ساعت ۷:۴۸ اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در زمانی که تقریبا همه دانش آموزان در مدرسه هستند یا معلمان در مسیر های روستایی نزدیک به مراکز آموزشی هستند ، اطلاعیه تعطیلی صادر کرده است!

منتظر عذرخواهی رسمی مدیرکل اداره آموزش و پرورش همدان هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177954
  • دیدگاه‌ها برای فاجعه در اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مردم را سردرگم کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.