• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
نماینده سابق مردم ملایر در مجلس:

غرب در جنگ‌ها و معضل‌های جهان دخیل است

  • کد خبر : 203813
  • 19 آبان 1402 - 23:34
غرب در جنگ‌ها و معضل‌های جهان دخیل است
نماینده سابق مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در کل مسائل مبنایی و اخلاقی با دنیای کنونی غرب مشکل داریم گفت: برخی با لباس داخلی به دشمن ضربه می‌زنند در دنیا اگر جنگی و معضلی هست دنیای غرب در آن دخیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» ۱۹ آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه است که مصداقی از جنایات آمریکا علیه بشریت را در دنیا میبینیم، از آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در منطقه گرفته تا استفاده از بمب‌های هسته‌ای و میکروبی و مخصوصاً تحریم دارویی مردم ایران در دنیا مشهود است.

احمد آریایی نژاد نماینده سابق مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همان طور که در خیلی موارد دنیای غرب و مادی گرای استکبار که سردسته آن امریکا و کشورهای اروپایی هستند، همیشه از خیلی دستاویزها برای بهره‌های مادی و منافع خود استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه پایان تمام ماجراهای غرب فاصله گرفتن از دنیای معنوی به هر قیمتی است و چند سرمایه دار فقط منافع شخصی خودشان را می‌بینند اما چون مسائل معنوی در دنیا مهم است معمولا زیر لوای نیک و خوب پنهان می‌کنند.

آریایی نژاد با اشاره به اینکه غرب تحت عنوان حقوق بشر برای زن شعارهایی می دهند اما پایان ماجرا به این صورت نیست و می‌بینیم که سواستفاده می‌کنند گفت: بنابراین در بحث برابری زن و مرد اینها مسائل فیزیولوژیکی و فیزیکی را زیر پا می‌‌گذارند و نتیجه‌اش عدم امنیت بانوان در کشورهای غربی است.

نماینده سابق مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای غربی در مسائل اقتصادی بهره‌کشی می‌کنند که متاسفانه در کشور ما هم به این سمت و سوق می‌رویم و حق واقعی بانوان پرداخت نمی‌شود و از کانون خانواده دور می‌شوند و بدین صورت عمود خانواده آسیب می‌بیند.

وی با اشاره به تحریم داروئی ایران توسط امریکا ادامه داد: غربی‌ها دنبال این نیستند که مسائل انسانی را داشته باشند و هدف آنها فقط پیشبرد اهداف خودشان است، در همین بحث غزه حمایت امریکا را دارند و هیچ قطعنامه‌ای تصویب نمی‌شود‌.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث دارو ایران هم مثل همه کشورها کاستی‌هایی دارد که در دنیای علم طبیعی است اما دنیای استعمار بدون هیچ ابایی داروها و مواد اولیه دارویی را تحریم می‌کند که تمام بیماران صعب العلاج و بیماری های سخت دچار مشکل می شوند.

آریایی نژاد با تاکید بر اینکه در کل مسائل مبنایی و اخلاقی با دنیای کنونی غرب مشکل داریم گفت: برخی با لباس داخلی به دشمن ضربه می‌زنند در دنیا اگر جنگی و معضلی هست دنیای غرب در آن دخیل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203813
  • دیدگاه‌ها برای غرب در جنگ‌ها و معضل‌های جهان دخیل است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.