• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4
در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ عنوان شد؛

عملیات کربلای ۵ نقطه عطف دفاع مقدس

  • کد خبر : 208937
  • 20 دی 1402 - 8:12
عملیات کربلای ۵ نقطه عطف دفاع مقدس
با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدا مراسم گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ در شهر گیان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به مناسبت بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۵ در شهر گیان و شهید شاخص سال سردار حاج حسین کیانی مراسمی از طرف سپاه، بسیج پیشکسوتان و هیئت رزمندگان گیان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار شد.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم به تشریح مختصری از عملیات کربلای ۵ و نقش رزمندگان و ۴ گردان شرکت‌کننده از شهرستان نهاوند در این عملیات پرداخت.

وی در ادامه از شهدای سرافراز این عملیات نام برد و گفت: برای حفظ نام و یاد شهدا آثار و خاطرات شهدا جمع‌آوری و در کتاب شفاهی دفاع مقدس شهرستان که قرار است جمع‌آوری و جمع‌بندی می‌شود بنابراین هرکسی خاطره‌ای دارد به سپاه شهرستان ارسال کند.

مختاری در ادامه به وصیت‌نامه شهدا اشاره کرد و بیان داشت: پیروی از ولایت‌فقیه و دفاع از کشور از تأکیدات شهدای عزیز است.

وی اظهار داشت: با توجه به تأکید رهبری معظم انقلاب در خصوص پرشور برگزار شدن انتخابات باید تلاش همه رزمندگان و ایثارگران در جهت دعوت و کمک به حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه باشد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: حضور حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان این نظام و انقلاب خواهد شد.

در ادامه این برنامه احمدوند فرماندار شهرستان هم ضمن گرامی داشت شهدای عملیات کربلای ۵ از کلیه شرکت‌کنندگان در جلسه درخواست کردند که در راستای مطالبه رهبر انقلاب همه برای انتخابات با مشارکت بالا در شهرستان کمک کنند.

وی گفت: نیازمند کمک پیشکسوتان ایثار و شهادت برای تحقق اهداف دولت مردمی در راستای رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم شهرستان هستیم.

احمدوند با توجه به انتخابات پیش رو افزود: همواره یکی از اهداف دشمن ایجاد تفرقه میان مردم در زمان انتخابات بوده است که با حضور حداکثری مردم و تبیین اهمیت حضور در انتخابات قطعاً دشمنان شکست خواهند خورد.

در ادامه این برنامه سرهنگ عباس مالمیر از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌عنوان راوی به بیان خاطراتی از عملیات کربلای ۵ و شهدای نهاوندی این عملیات پرداختند.
در این عملیات فقط از شهر انقلابی گیان ۱۰ شهید و از شهرستان نهاوند ۱۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی‌شده است.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208937
  • دیدگاه‌ها برای عملیات کربلای ۵ نقطه عطف دفاع مقدس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.