• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
4

عملیات مرصاد بدون نام بچه‌های رزمنده استان همدان معنا و مفهوم پیدا نمی کند

  • کد خبر : 11701
  • 05 مرداد 1398 - 9:22
عملیات مرصاد بدون نام بچه‌های رزمنده استان همدان معنا و مفهوم پیدا نمی کند

جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان با اشاره به نقش موثر همدانی ها در عملیات مرصاد گفت: این عملیات بدون نام بچه‌های رزمنده استان همدان معنا و مفهوم پیدا نمی کند.   سردار مهدی فرجی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه عملیات مرصاد برای همه ما مهم […]

جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان با اشاره به نقش موثر همدانی ها در عملیات مرصاد گفت: این عملیات بدون نام بچه‌های رزمنده استان همدان معنا و مفهوم پیدا نمی کند.

 

سردار مهدی فرجی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه عملیات مرصاد برای همه ما مهم است اظهار داشت: کسانی که سال ۵۹ جلوی صدام را گرفتند، در سال ۶۷ هم جلوی منافقین را سد کردند.

وی افزود: از سال ۵۹ تا سال ۶۷ دو اتفاق افتاده است، اتفاق اول این که کسانی از استان همدان رفتند در سرپل ذهاب جلوی ارتش عراق را گرفتند و شهیدی همچون مجید بیات زیر تانک قرار گرفت و اجازه ورود ارتش عراق به سرپل ذهاب را نداد.

جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان ادامه داد: دومین اتفاق هم در سال ۶۷ بود که از تنگه حسن آباد و تنگه چارزبر جلوی منافقین را گرفتند و کارنامه درخشانی برای خود رقم زدند.

فرجی با بیان اینکه اولین یگانی که جلوی منافقین را سد کرد از همدان بود عنوان کرد: اولین کسانی هم که تماس گرفتند و اطلاع دادند بچه های اطلاعات ما یعنی شهید هادی فضلی بود.

وی با اشاره به نقش موثر همدانی ها در عملیات مرصاد گفت: این عملیات بدون نام بچه‌های رزمنده استان همدان معنا و مفهوم پیدا نمی کند.

جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان تصریح کرد: نقش استان همدان پر رنگ و بی بدیل بود و یک سوم شهدای عملیات مرصاد مربوط به تویسرکان است.

فرجی با بیان اینکه مردم ما در برخورد با منافقین کینه و حساب کتاب خاصی دارند افزود: مردم و رزمنده های استان همدان یکپارچه به سمت منطقه حرکت و یک صحنه به یاد ماندنی خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از شهدای ما در مرصاد کسانی بودند که در چندین عملیات زخمی شده و تا مرز شهادت هم پیش رفته بودند ولی در عملیات مرصاد که بعد از قبول قطعنامه بود فکر می کردند که باب شهادت بسته است و به همین دلیل مشتاقان حضور پیدا کرده بودند.

جانشین سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه در گردنه چارزبر و تنگه مرصاد عکس، یاد و خاطره شهدای استان همدا نقش بسته شود تاکید کرد: شهدای مرصاد شهدای جمهوری اسلامی هستند و تصاویر شهدای استان همدان باید در آن منطقه باشد چرا که حضور رزمندگان همدانی یک حقیقت هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11701
  • دیدگاه‌ها برای عملیات مرصاد بدون نام بچه‌های رزمنده استان همدان معنا و مفهوم پیدا نمی کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.