• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

علی رغم تاکیدات رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی، دلباختگان غرب تدبیر جدی را به انجام نرسانده اند/ شاخصۀ فتنه خود اجتهادی در مقابل امررهبری است

  • کد خبر : 39785
  • 08 دی 1398 - 15:24
علی رغم تاکیدات رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی، دلباختگان غرب تدبیر جدی را به انجام نرسانده اند/ شاخصۀ فتنه خود اجتهادی در مقابل امررهبری است

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه شاخصۀ فتنه خود اجتهادی در مقابل امررهبری است، گفت: برخی دلباختگان غرب علی رغم تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در حوزه بهبود وضعیت اقتصاد، هیچ اقدام و تدبیر جدی را به انجام نرسانده اند. به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ظهر امروز در جمع کارکنان […]

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه شاخصۀ فتنه خود اجتهادی در مقابل امررهبری است، گفت: برخی دلباختگان غرب علی رغم تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در حوزه بهبود وضعیت اقتصاد، هیچ اقدام و تدبیر جدی را به انجام نرسانده اند.

به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ظهر امروز در جمع کارکنان دادگستری همدان که به مناسبت  بزرگداشت روز نهم دیماه برگزار شد، اظهار داشت: هرگاه بعضی مسئولین خود را از رهبری جدا کنند و به جای فرمان پذیری ازایشان در مقابلش بایستند فتنه بروز پیدا می کند.

وی ضمن بیان تاریخچۀ مخاطراتی که دشمنان داخلی و خارجی در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده اند، افزود: در طول سال های پس از انقلاب می توان ملاحظه کرد که شاخصۀ فتنه خود اجتهادی در مقابل امر رهبری است.

سردارمجیدی تاکید نمود: ماجرای فتنه هنوز تمام نشده است و متاسفانه برخی دلباختگان غرب علی رغم تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در حوزه بهبود وضعیت اقتصاد مع الوصف هیچ اقدام وتدبیر جدی را به انجام نرسانده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ایام اخیر بیش از صد بارواژه نفوذ را تکرارکرده اند بنابراین مردم ومسئولین باید هوشیار باشند چرا که نفوذ در دستگاه های تصمیم ساز ونظارتی هزینه ها و خسارات عمده ای را موجب خواهد شد.

وی گفت: حرکت کردن در مسیرصحیح و دین مداری ممکن است با مخاطراتی همراه باشد که البته مجاهدان راه خداوند از مشکلات هراسی ندارند و بر فتنه ها و دشمنی های استکبار پیروز خواهند شد.

در این مراسم از خانواده شهید شاخص سال ۹۸ سردار سعید اسلامیان تقدیر شد.

انتهای پیام/ ر

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39785
  • دیدگاه‌ها برای علی رغم تاکیدات رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی، دلباختگان غرب تدبیر جدی را به انجام نرسانده اند/ شاخصۀ فتنه خود اجتهادی در مقابل امررهبری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.