• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

عصبانیت فرهنگیان و دانش آموزان از اطلاعیه دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش

  • کد خبر : 177971
  • 23 بهمن 1401 - 10:55
عصبانیت فرهنگیان و دانش آموزان از اطلاعیه دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش

عدم اطلاع رسانی تعطیلی مدارس در دقایق ابتدایی صبح باعث سردرگمی دانش آموزان و فرهنگیان شد و بعد از حضور در مدارس متوجه تعطیلی مدارس شدند! به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز بارش برف، بیشتر از این که دانش آموزان همدانی و خانواده هایشان را غافلگیر کند، اقدام عجیب و غریب آموزش و پرورش استان بود […]

عدم اطلاع رسانی تعطیلی مدارس در دقایق ابتدایی صبح باعث سردرگمی دانش آموزان و فرهنگیان شد و بعد از حضور در مدارس متوجه تعطیلی مدارس شدند!

به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز بارش برف، بیشتر از این که دانش آموزان همدانی و خانواده هایشان را غافلگیر کند، اقدام عجیب و غریب آموزش و پرورش استان بود که باعث غافلگیری آن‌ها شد.

با اینکه مسئولان آموزش و پرورش از هشدار سطح نارنجی بارش برف اطلاع داشتند اما زودتر تصمیم به اعلام تعطیلی مدارس نکردند و این مسئله بحران ساز شد.

تنها دو دقیقه مانده به ساعت ۸ صبح و شروع کلاس های درس، خانواده ها و فرهنگیان باخبر شدند که مدارس تعطیل است!

حال بماند که چه تعداد از دانش آموزان و فرهنگیان چقدر به سختی در ترافیک صبح آن هم با اوضاع یخبندان زمین، خود را به مدرسه ها رساندند.

عصبانیت دانش آموزان و فرهنگیان از اطلاعیه دیرهنگام مسئولان

یکی از خانواده دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: باتوجه به اینکه باید فرزندم را به مدرسه برسانم و به سرکار بروم رفت و آمد برایم سخت است و تا به سرکار رسیدم متوجه شدم مدارس تعطیل شدند و دوباره سراغ فرزندم رفتم.

وی ضمن اینکه از مسؤلین خواست موقع تصمیم گیری خود را به جای خانواده ها بگذارند افزود: من هیچ وسیله  شخصی برای رفت و آمد ندارم و همین بی هماهنگی در امر اطلاع رسانی کار من را سخت تر کرد.

یکی از فرهنگیان نیز در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ ضمن اشاره به اینکه مسئولان باید از شب قبل برای تعطیلی مدارس برنامه ریزی کنند گفت: متاسفانه این بی نظمی باعث عصبانیت خانواده دانش آموزان و حتی فرهنگیان شد چراکه به دلیل بارش برف در صبح، عبور و مرور در کوچه ها و خیابان ها بسیار سخت بود.

به گزارش عصرهمدان؛ البته می توان مثبت تر به این موضوع نگاه کرد چرا که این اطلاعیه دقیقه آخری هرچند باعث تعجب فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده هایشان شد اما حداقل همه را از بلاتکلیفی درآورد!

در این شرایط دانش آموزانی که مجبورند از روستاها به شهر و یا روستاهای اطراف بروند هم قطعا با مشکلات زیادی روبه رو شدند.

لازم به ذکر است براساس اعلام هواشناسی، این بارندگی ها تا روز چهارشنبه ادامه دارد و توجه به هشدارهای هواشناسی، امر تصمیم گیری و اطلاع رسانی را تسریع می بخشد.

امیدواریم مسئولان آموزش و پرورش تغییر رویه در امر اطلاع رسانی را مدنظر داشته باشند چراکه عواقب کار چیزی جز بی اعتمادی خانواده ها و کادر آموزش و پرورش نسبت به مسؤلین در پی ندارد.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177971
  • دیدگاه‌ها برای عصبانیت فرهنگیان و دانش آموزان از اطلاعیه دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.