• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

عزاداری مردم بهار، صالح آباد و لالجین در سومین روز از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش

  • کد خبر : 125590
  • 30 مرداد 1400 - 21:37
عزاداری مردم بهار، صالح آباد و لالجین در سومین روز از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش

مراسم عزاداری مردم شهر بهار در دوازدهم محرم الحرام همزمان با سومین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در شهرستان بهار برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ همزمان بادوازدهم محرم روز ورود اسرای کربلا، زنان و فرزندان شهدای کربلا باسرهای به نیزه کرده اهل بیت علیه السلام به کوفه مردم ولایی شهرستان بهار  در مصیبت […]

مراسم عزاداری مردم شهر بهار در دوازدهم محرم الحرام همزمان با سومین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ همزمان بادوازدهم محرم روز ورود اسرای کربلا، زنان و فرزندان شهدای کربلا باسرهای به نیزه کرده اهل بیت علیه السلام به کوفه مردم ولایی شهرستان بهار  در مصیبت اهل بیت و عرض ارادت به سهدای کربلا مرایم عزاداری، دستجات سینه زنی، زنجیر زنی و تعزیه را به پا داشتند.

اهالی شهر صالح آباد، لالجین، مهاجران با رعایت پروتکل های بهداشتی با سوز و گداز به عزاداری در سطح شهر پرداختند.

امام سجاد و حضرت زینب که درود خدا بر ایشان باد، با وجود بار سنگین مصیبت، با شجاعت تکیه گاه زنان و کودکان افسرده و نالان کاروان بودند. حالا نوبت آنها بود که راه امام حسین ( علیه‌السلام ) را با افشای جنایت های امویان ادامه دهند لذا زینب کبری ، ام کلثوم ، فاطمه بنت الحسین و امام زین العابدین (علیهم السلام ) به ترتیب با جگرهای سوزان و قلوب دردناک ایراد خطبه نمودند.

 

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125590
  • دیدگاه‌ها برای عزاداری مردم بهار، صالح آباد و لالجین در سومین روز از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.