• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
1

عاملان ایجاد ناامنی در یکی از میادین شهر نهاوند دستگیر شدند

  • کد خبر : 182988
  • 11 اردیبهشت 1402 - 9:07
عاملان ایجاد ناامنی در یکی از میادین شهر نهاوند دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری ۲ جوان شرور که در یکی از میادین شهر ایجاد ناامنی کرده بودند خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ عباس آزادبخت در گفتگو با خبرنگاران گفت: دو جوان که چند شب پیش در یکی از میادین شهر نهاوند با سلاح سرد، قدرت نمایی و ایجاد ناامنی، مزاحمت و […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری ۲ جوان شرور که در یکی از میادین شهر ایجاد ناامنی کرده بودند خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ عباس آزادبخت در گفتگو با خبرنگاران گفت: دو جوان که چند شب پیش در یکی از میادین شهر نهاوند با سلاح سرد، قدرت نمایی و ایجاد ناامنی، مزاحمت و وحشت آفرینی می کردند؛ توسط پلیس نهاوند دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و بدون اغماض با اوباشگران مخل امنیت دو تن از اراذل و اوباش که با قداره کشی و ایجاد رعب و وحشت آسایش مردم را هدف قرار داده بودند، دستگیر شدند.

آزادبخت افزود: به هیچ عنوان با این افراد که آرامش و نظم جامعه را مختل می کنند مماشات نمی کنیم و قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر نهاوند گفت: در راستای برخورد با این عوامل در دو سال گذشته تعدادی از اراذل و اوباشی که باعث رعب و وحشت مردم می شدند به شهرهای مرزی تبعید شدند.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان با این افراد که آرامش و نظم جامعه را مختل می کنند مماشات نمی کنیم و قاطعانه با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182988
  • دیدگاه‌ها برای عاملان ایجاد ناامنی در یکی از میادین شهر نهاوند دستگیر شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.